trettifire Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Så jeg kjøpte meg en Zalman MFC-1 Viftestyring. Det ble oppgitt av produsenten at intensiteten i LED'ene anga hvor høyt tempo vifta gikk i, og når jeg kobler saken sammen så gjør det forsåvidt det, men LED'ene blinker istedet for å være stabile. Noen som vet hvorfor de gjør det? Litt over norm irriterede. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Så jeg kjøpte meg en Zalman MFC-1 Viftestyring. Det ble oppgitt av produsenten at intensiteten i LED'ene anga hvor høyt tempo vifta gikk i, og når jeg kobler saken sammen så gjør det forsåvidt det, men LED'ene blinker istedet for å være stabile. Noen som vet hvorfor de gjør det? Litt over norm irriterede. 8879023[/snapback] på 120 mm vifter begynner lysene å blinke pga. lav rpm. jo større vifter jo lavere rpm er nødvendig. Er ikke sikker hvordan de skal stoppe å blinke, men vil tippe at man trenger mer spenning og høyere rpm. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Jeez. Tåpelige greier. Den kommer i hvert fall i produktanmeldelsesform på prisguiden. Vil jo ikke ha epilepsi heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå