HaakonR Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg har akkurat fått meg 360. Har en pc med windows vista ultimate, hvor jeg da har windows media center. Prøver å koble xboxen til media center, men får error utover i prosessen. Mens jeg installerer stopper de hele på trinn tre: "Configuring Externder settings". Det kommer ingen feilmelding, bare at det ikke går. Hva kan dette komme av? Har lest det jeg har klart å finne, men ingen løsning. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Heisann. Hvoran er de koblet sammen ? Vil tippe dette har med nettverkskonfigureringen din å gjøre Hos meg går det via router,og når jeg satt det opp og kom til der du får feilmelding,så genererte xboxen en kode som skulle tastes inn på pc`n. Lenke til kommentar
HaakonR Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Heisann. Hvoran er de koblet sammen ? Vil tippe dette har med nettverkskonfigureringen din å gjøre Hos meg går det via router,og når jeg satt det opp og kom til der du får feilmelding,så genererte xboxen en kode som skulle tastes inn på pc`n. 8878981[/snapback] Hei, Ja de er koblet sammen gjennom en router. Får tastet inn koden, og den starter å konfiguerere. Men den stopper når det står at den konfigurer extenderen... Skjønner ikke hva det kan være. Andre som har erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå