night_mare Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei, lurer på noen råd ved kjøp av laptop for ca 3-6k alt ettersom hva jeg får for den prisen. Begynner å bli en stund siden jeg klarte å åle meg igjennom pc-deler-jungelen på egenhånd kun ved å se på navn på produkter.. Og bærbare pcer har jeg vel aldri hatt noe helt greie på. Derfor hadde det vært greit å fått noen tips for innkjøp av bærbar pc. - Den skal, kunne kjøre de fleste adobe programmene ganske "ok". (for å gi en pekepinn; jeg kjører nå de programmene på en athlon 1800+,1g ram, 9800pro skjermkort...) så lenge det går bedre en det, som så og si alt gjør, er det greit - minimum 80gb hdd (lagringsplass har jeg på den stasjonære ) - 15tommer eller større, 17" er fint - vekt spiller ikke så stor rolle for meg - god batteritid er fint - Jeg er student, så billige ting gjør det litt enklere å finansiere... Men er som alle andre ute etter å få mest mulig ut av pengene, så om noen vet om et godt kjøp her på bruktmarkedet, eller finn, eventuelt qxl eller nytt på en webshop, ønsker jeg tips. Programvare er ikke noen nødvendighet, denslags anskaffer jeg megselv. På forhånd takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå