jacoP Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Fest- og utelivscafé Jeg har nå opptettet en tråd der generell snakk og diskusjon angående festing, uteliv og andre relevante temaer skal foregå. For å unngå OT har jeg laget noen regler: • Personangrep er uakseptabelt • Det er selvfølgelig lov til å diskutere priser, hærverk og lignende som går under økonomi passer til temaet, men vi vil helst unngå diskusjon om privatpersoners økonomi • Hvis det skal bli postet store bilder må de legges inn som spoiler Diskuter i vei! Endret 1. september 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
nifty Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Festing er ut , kan vi ikke diskutere festingens innvirkning på mange menneskers sosiale liv, med det resultat at mange er single til de er blitt 40. (For de som ikke tok den med en gang *ironi*) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Her skal generell diskusjon om festing foregå 8878781[/snapback] Kanskje du burde begynne ? Ser ingenting å diskutere her ?? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Diskutere ? Jeg begynner jeg da ; Jeg er da 17, å dritt lei av store fester, der 14-15-16 årige gutter og jenter får i seg 2 saft flasker for mye. Ja, herregud, jeg er da på den alderen selv, men jeg klarer for faen å oppføre meg. Jeg er også lei av fyll generelt, da jeg jobber på resturang/pub, der mennesker avskum samles. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Diskutere ? Jeg begynner jeg da ; Jeg er da 17, å dritt lei av store fester, der 14-15-16 årige gutter og jenter får i seg 2 saft flasker for mye. Ja, herregud, jeg er da på den alderen selv, men jeg klarer for faen å oppføre meg. Jeg er også lei av fyll generelt, da jeg jobber på resturang/pub, der mennesker avskum samles. 8880065[/snapback] Det er slik det er i den alderen (er i den alderen selv). Det er ikke noe annet å gjøre enn å vente til flere modnes og så fort det skjer i 20års+ alderen blir festene helt annerledes og hensikten er nødvendigvis ikke å drikke seg helt sanseløs. Ikke noe annet å gjøre enn å vente. Du kan evt skaffe deg noen eldre venner eller la være å gå på fjortissfestene hvis du misliker det så sterkt Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vell jeg er 16 år drikker meg både "god full" og "flytende" men eneste dumme tingene jeg gjør er feks å sove i snyskavler komme på noen dårlige "sjekketriks" eventuelt å spy (fleste gangene skjedde vell for et år siden) men begynner å bli litt lei nå har drukket nesten vær helg siden høsten 06.. De fleste festene jeg er på her i nord blir enten stoppet av politiet av en eller annen full tufs som lyrer en annen i marka, ellers ikke blir de stoppet pga de tror det blir slåssing, så de fleste festene ender i 12-1 tiden av og til i 2-3 tiden, så da ender jeg vanligvis opp heime eller i gaten å blir kjørt hjem av noen jeg kjenner... Så det er ikke så mye liv her nei (Fauske) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Det er 4 tråder i denne kategorien nå i skrivende stund. Da tror jeg vi kan konkludere med at forumnerder ikke fester så mye Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Josh, er vell heller at jeg ikke er personen som "skryter" av at jeg fester en del. Leste en veldig bra artikel i dagbladet eller vg for lit siden der de definerte vors, fest og nach. Anbefalles å lete fra og lese Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kunne du ha funnet den fram for oss? Hadde vært artig å lest Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det var i papir utgaven, for to uker siden eller tre, på en lørdags eller fredags avis, på en av de første sidenene. har søkt litt men fant den ikke Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Diskutere ? Jeg begynner jeg da ; Jeg er da 17, å dritt lei av store fester, der 14-15-16 årige gutter og jenter får i seg 2 saft flasker for mye. Ja, herregud, jeg er da på den alderen selv, men jeg klarer for faen å oppføre meg. Jeg er også lei av fyll generelt, da jeg jobber på resturang/pub, der mennesker avskum samles. 8880065[/snapback] Du kan evt skaffe deg noen eldre venner eller la være å gå på fjortissfestene hvis du misliker det så sterkt 8881893[/snapback] Hva tror du virkelig jeg gjorde ? Jeg legger meg , skal på jobb kl 6 i morra ;/ Så skal jeg drikke på Lørdag, trebåtfestival faktisk, har unnlatt meg å drikke på 2 mnd. Så skal jeg kompis, 9 år eldre, til danmark for å kjøpe deler og drikke og kose oss generelt med god mat Tok begge rådene dine jeg, hvis det går greit Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg var på stedet På Grensen på lørdag, bra saker det. Kostet ikke noe å komme inn heller Husker ikke prisen på pilsen da, men tror ikke det var så mye Uteservering og det hele, anbefales. Ikke så masete sted Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Oi oi oi. Spritkalas = Aggroaften. EDIT: Kan jo forsåvidt legge til noen juicy details. Stikkord fra gårsdagens selskap: - Kniv og tilbud om å bli blodsbrødre - Oppkast ut av vinduet og baransatte som kommer bort fra andre siden av veien og begynner å heckle - Apropos heckling: MAJOR heckling av en biljardkonkurranse mellom to totalt fremmede folk - Uprovosert hatkampanje mot andre bargjester - Massiv vandalisme (no more comment, inkriminerende ) - Krangel med DJ-en - Ønske om ytring av at utested var elendig ble antakelig misforstått som drapstrusler av dørvaktene - Forsøk på sniking resulterer i hissige folk i betalingsavlukket - Nedrevne gardiner og flagg i jointen - Jesus Endret 18. august 2007 av cun Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ja fadderuke er ingen spøk, Cun. Ut på samfundet i dag da, må jo ha et års restitusjon for å komme tilbake etter all fylla. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Her var det ikke mye liv... Er alle fyllesjuke, eller? Noen som skal ut i helga? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Gårsdagens eskapader må nevnes. Shotting av en halvliter sprit og vandring 100 meter fra hjemmet før vi (en duo) havna i alvorlig trøbbel. Moralen er: Ikke rop "HEY FAGGOTS!" etter en trøndersk guttegjeng Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Wow, er dette tidenes streiteste forum eller hva? Oppsummering av siste ukes fyll: Storås Utested i Trondheim ruler. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Tre kompisser som kommer hjem på perm i morgen. Satser på grøftefylla. Edit: Ble ikke full nok nei Klarte likevel å bruke alle penga(250) og miste dekselet som er over batteriet på mobilen. Endret 28. september 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå