Gå til innhold

Fest- og utelivscafé

Anbefalte innlegg

Fest- og utelivscafé

Jeg har nå opptettet en tråd der generell snakk og diskusjon angående festing, uteliv og andre relevante temaer skal foregå.

For å unngå OT har jeg laget noen regler:

• Personangrep er uakseptabelt

• Det er selvfølgelig lov til å diskutere priser, hærverk og lignende som går under økonomi passer til temaet, men vi vil helst unngå diskusjon om privatpersoners økonomi

• Hvis det skal bli postet store bilder må de legges inn som spoiler

Diskuter i vei!

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskutere ? Jeg begynner jeg da ; Jeg er da 17, å dritt lei av store fester, der 14-15-16 årige gutter og jenter får i seg 2 saft flasker for mye. Ja, herregud, jeg er da på den alderen selv, men jeg klarer for faen å oppføre meg.

Jeg er også lei av fyll generelt, da jeg jobber på resturang/pub, der mennesker avskum samles.

Lenke til kommentar
Diskutere ? Jeg begynner jeg da ; Jeg er da 17, å dritt lei av store fester, der 14-15-16 årige gutter og jenter får i seg 2 saft flasker for mye. Ja, herregud, jeg er da på den alderen selv, men jeg klarer for faen å oppføre meg.

Jeg er også lei av fyll generelt, da jeg jobber på resturang/pub, der mennesker avskum samles.

8880065[/snapback]

Det er slik det er i den alderen (er i den alderen selv). Det er ikke noe annet å gjøre enn å vente til flere modnes og så fort det skjer i 20års+ alderen blir festene helt annerledes og hensikten er nødvendigvis ikke å drikke seg helt sanseløs. Ikke noe annet å gjøre enn å vente. Du kan evt skaffe deg noen eldre venner eller la være å gå på fjortissfestene hvis du misliker det så sterkt

Lenke til kommentar

Vell jeg er 16 år drikker meg både "god full" og "flytende" men eneste dumme tingene jeg gjør er feks å sove i snyskavler komme på noen dårlige "sjekketriks" eventuelt å spy (fleste gangene skjedde vell for et år siden) men begynner å bli litt lei nå har drukket nesten vær helg siden høsten 06..

De fleste festene jeg er på her i nord blir enten stoppet av politiet av en eller annen full tufs som lyrer en annen i marka, ellers ikke blir de stoppet pga de tror det blir slåssing, så de fleste festene ender i 12-1 tiden av og til i 2-3 tiden, så da ender jeg vanligvis opp heime eller i gaten å blir kjørt hjem av noen jeg kjenner... Så det er ikke så mye liv her nei (Fauske)

Lenke til kommentar

8880065[/snapback]

Du kan evt skaffe deg noen eldre venner eller la være å gå på fjortissfestene hvis du misliker det så sterkt

8881893[/snapback]

Hva tror du virkelig jeg gjorde ?

Jeg legger meg , skal på jobb kl 6 i morra ;/

Så skal jeg drikke på Lørdag, trebåtfestival faktisk, har unnlatt meg å drikke på 2 mnd.

Så skal jeg kompis, 9 år eldre, til danmark for å kjøpe deler og drikke og kose oss generelt med god mat :)

Tok begge rådene dine jeg, hvis det går greit

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Oi oi oi. Spritkalas = Aggroaften.

EDIT:

Kan jo forsåvidt legge til noen juicy details. Stikkord fra gårsdagens selskap:

- Kniv og tilbud om å bli blodsbrødre

- Oppkast ut av vinduet og baransatte som kommer bort fra andre siden av veien og begynner å heckle

- Apropos heckling: MAJOR heckling av en biljardkonkurranse mellom to totalt fremmede folk

- Uprovosert hatkampanje mot andre bargjester

- Massiv vandalisme (no more comment, inkriminerende :p)

- Krangel med DJ-en

- Ønske om ytring av at utested var elendig ble antakelig misforstått som drapstrusler av dørvaktene

- Forsøk på sniking resulterer i hissige folk i betalingsavlukket

- Nedrevne gardiner og flagg i jointen

- Jesus

Endret av cun
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...