DevianX Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 La inn windows 98 på en gammel pc. Har også lagt inn et isa kort på pc'en og har alt av drivere og slikt. Men det virker som jeg ikke har alle windows driverne. Jeg får liksom ikke pinga andre pc'er og slikt. Når jeg går inn på command og kjører ``ping localhost`` får jeg bare opp unkown command. klarer ikke å kjøre ``winipcfg`` Trenger hjelp snarest! Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det er fordi du bruker feil kommando... Win)( har ingenting som heter Localhost (Kun NT serien) du må bruke ping [ipadresse] hvor IP adressen er til maskinen lokalt. Brukte du driverne du finner på internett eller de som er i Windows? hvis du rukte de i windows, hent de som er på internett og installer de. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 hey, Red Dog Logg deg på msn da! mye lettere å få tak i deg!! men uansett bruker jeg windows drivere. På switsjen lyser ikke engang den porten og jeg har problemer med å legge inn ting når jeg har satt inn ip og slikt på kortet. Får på en måte ikke loade inn windows 98 cd'en da jeg skal legge inn under windows. Mangler f.eks denne fila: choosusr.dll og mange andre. Dette p.g.a at jeg ikke får loadet inn filene fra Windows cd'en!! Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Virker som at problemet ditt ligger i installasjonen (CD'en er ødelagt) Prøv med ny installasjon men en CD som er iorden.... se om det virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå