Jegerdum Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Jeg lurte på om det fantes et program som kunne slå av pc'n din til en bestemt tid som du bestemmer? Feks, jeg går å legger meg men vil at pc'n skal stå på litt lengere, dermed starter jeg programmet og setter på at pc'n skal slåes av klokken 6:00 Finnes det noe som kan gjøre dette? Takk for svar ________________________________________ En admin flytt denne tråden til Programvare-delen. Noe i hodet mitt gikk galt når jeg plasserte den her Endret 17. juni 2007 av Jegerdum Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 finnes sikkert men HVORFOR har du lagt denne i hardware-delen av forumet, denne her skal jo i programvare... Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Kan være at jeg er veldig trøtt, men jeg gikk opp og ned hele siden på leit etter Programvare delen av forumet, og uansett hvor godt jeg leitet fant jeg den ikke :/ Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Om du bruker XP kan du bare lage deg en planlagt oppgave (fra kontrollpanelet) med %systemroot%\system32\shutdown.exe og velge starttidspunkt. Kryss av for "open advanced properties when I click finish" og føy til -s -f -t 00 i Run-feltet. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Eventuelt bare lage shutdown bat script. Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hva med noe i BIOS'en a? Flere hovedkort produsenter har det at du kan skrive det i BIOS f.eks. når pc'en skal på og av. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Tweak-XP Pro programmet kan du sette på slikt,Men du får bare starte programmet 30 ganger før du må kjøpe det Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Som andre nevner, er shutdown et smart triks (bruker det ofte selv). Mer info om hvordan du bruker det : http://itpro.no/art/10992.html Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå