Gå til innhold

Knust core på CPU..

vegge

Anbefalte innlegg

Naboen mottok akkurat en AMD Duron 1,3GHz. Dessverre skjedde det noe feil under montering(!?) og den ser nå slik ut;

duron-core.jpg

Du ser det kanskje ikke så godt på bildet, men man kan faktisk se inn til noe sølvfarget.. Anyways, problemet er at maskinen ikke vil starte. Noen som har opplevd lignende? Er CPU-en død? Ingenting å gjøre? Det går vel ikke akkurat på garantien heller.. Setter pris på alle slags synspunkter!

Denne posten er skrevet for ascii.. han dukker gjerne opp etter hvert.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venter på at du skal komme med et innlegg, ascii.. :)

Jeg har selv en CPU med ødelagt hjørne.. men ikke såå sinnssykt ødelagt som bildet over da.. Sjekk tråden med bilder selv..

Ellers kjørte jeg den en stund på 1400@1700MHz. Så var det plutselig ikke stabilt lenger. Klokket ned til 1400@1615MHz. Så ble det også utstabilt. Nå kjører jeg den på 1400@1503MHz. Den er sånn halvveis stabil ennå, men tror nok jeg må anskaffe meg en ny CPU ja. Har slitt en stund med at jeg må ha så usannsynlig høy vcore for å få overklokket. Håper dette skyldes den ødelagte coren..

Lenke til kommentar

har sittet å lest svarene...å her komm d litt av vært...jeg kan enten velge mellom å ha flaks å fortsatt ha en levende CPU eller en skikkelig død CPU...md min flaks , tar jeg dn siste :p

Må si dn cr litt værre ut her jeg sitter nå, enn dn gjør på bilde..allt takket være en vifte fra Microplex :S

jaja...ikkje mye å gjør md d..

Takk for alle svarenen ! å takk til håvard , som gadd lage innlegget for mg :D

Lenke til kommentar
er nok død den ja.....

har hørt om de som påstår de har brukt cpu med knuste hjørner=flax/skryt

øhm min kamererat bruker en tbird som har herpa 2 hjørner.

det går faktisk ann.

Jepp D går ann ;) jeg hadde en duron 750 Mhz som så nesten likedan ut , men funka gjorde den :)

D var den gangen jeg hadde den hersens Taisolen :(

Ja min taisol CGK 760 var no dritt å montere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...