macciato Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Høres greit ut for meg Siden jeg ikke snuser eller noe så har jeg aldri vært helt klar over om det var sant eller ikke, men da tror jeg jeg har konludert med at det er Bull Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Snuser kun når jeg drikker.. bruker det til å 'kickstarte' rusen Lenke til kommentar
macciato Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Fordi du blir ekstra svimmel i tillegg til drikka? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Første gang jeg prøvde å snuse (på danskebåten), så hadde jeg den i, i 30 minutter. Det gikk helt greit, men ut av ingenting så ble jeg himmelsk svimmel og kvalm, og sprang til do og spydde 5-6 ganger Har ikke hadd lyst til å prøve det igjen, nei. Kan tenke meg at det er noe av det samme når du snuser for første gang mens du er full. FLESTEPARTEN blir dårlig/kvalm/svimmel første gang, så da vil folk gjerne "tro" at det er kombinasjonen som gjør at du blir så svimmel (og kanskje uvel) når du har begge samtidig, mens det egentlig bare er snusen som gjør alt. Du hadde følt det samme om du bare snusa for å si det sånn. Lenke til kommentar
Paraben Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Vel snus og alkohol kombinasjonen er litt 50\50 for meg, enten blir jeg fantastisk full og svimmel, ellers å blir jeg fantastisk dårlig. Men har hatt en del herlige kvelder med snus og alkohol Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nei, du blir ikke ekstra full av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå