macciato Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei=) Lurer på om det er sant som folk sier, at man blir ekstra full hvis man snuser samtidig? Folk påstår de blir mye mer svimmel og greier av det! Jeg snuser ikke, men prøvde en i kveld for å teste om jeg ble ekstra påvirka...Og ja, ble ganske mye mer svimmel (så jeg kvitta meg med saken) Hvorfor skjer dette? Er det noe folk bare innbiller seg? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Nei, men du kan bli mer svimmel, men det er pga nikotinen i snusen og ikke virkningen av alkohol samtidig som du snuser Lenke til kommentar
macciato Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Men blir man svimmel av Nikotin? For hvis det skal bli sånn hver gang man snuser fatter jeg ikke at folk snuser:P Kanskje det er fordi jeg er uvant med Nikotin at jeg og andre folk som ikke driver med det blir svimle!? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Personlig blir jeg ganske dårlig av nikotin. Først blir jeg svimmel, og jeg er av typen som kan bli veldig bilsyk, slik at svimmelheten gjør meg bare kvalm. Dum og full som jeg var, tok jeg i mot både snus og røyk på en klassetur... Jaja, godt å spy klokka seks om morran på busstoppet, for så ha en deilig times kjøretur i en eldgammel buss på svingete veier. Med tanke på hvor lett jeg blir bilsyk på sånne bussturer er det et under at jeg ikke spydde i bussen, men det var som et mareritt. Så for min del blir jeg ikke ekstra full, men heller forferdelig bilsyk. Nei, kjøp deg heller en øl eller to mer, om du bare føler at du blir ekstra svimmel. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 hahahaxD Nei, altså, målet mitt er jo ikke å få så mye effekt som mulig da:P Så tror ikke jeg øker antallet øl, nei Hørtes ut som en fantastisk flott busstur...Kremen av bussturer Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Blir du full av å røyke eller snuse? Du blir avslapper Og av alkohol blir du det stikk motsatte. Så du blir bare litt mer roligere, ikke mer full Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Tingen er den at de første gangene man røyker eller snuser kan man bli dårlig og svimmel. Og viss dette skjer samtidig som at en er full så kan det føles som at man blir fullere. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Tingen er den at de første gangene man røyker eller snuser kan man bli dårlig og svimmel.Og viss dette skjer samtidig som at en er full så kan det føles som at man blir fullere. 8884552[/snapback] aha første gangen jeg prøvde å snuse så var jeg full i tillegg. Prøvde 3 stk på engang pose. Merka egentlig ingen ting, utenom at det svei litt. uansett fuck snus det er bare tull Endret 17. juni 2007 av SisteBert Lenke til kommentar
drugis Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Tingen er den at de første gangene man røyker eller snuser kan man bli dårlig og svimmel.Og viss dette skjer samtidig som at en er full så kan det føles som at man blir fullere. 8884552[/snapback] aha første gangen jeg prøvde å snuse så var jeg full i tillegg. Prøvde 3 stk på engang pose. Merka egentlig ingen ting, utenom at det svei litt. uansett fuck snus det er bare tull 8884586[/snapback] hehe.. var ganske full å svimmel åsso tilbudde en kompiss av brodern meg snus av eit cubansk merke, skulle visst vere ganske sterk, så da sa jeg "tar tre jeg da" snubla i eit sett Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Tingen er den at de første gangene man røyker eller snuser kan man bli dårlig og svimmel.Og viss dette skjer samtidig som at en er full så kan det føles som at man blir fullere. 8884552[/snapback] aha første gangen jeg prøvde å snuse så var jeg full i tillegg. Prøvde 3 stk på engang pose. Merka egentlig ingen ting, utenom at det svei litt. uansett fuck snus det er bare tull 8884586[/snapback] hehe.. var ganske full å svimmel åsso tilbudde en kompiss av brodern meg snus av eit cubansk merke, skulle visst vere ganske sterk, så da sa jeg "tar tre jeg da" snubla i eit sett 8884648[/snapback] spydde du da? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Tingen er den at de første gangene man røyker eller snuser kan man bli dårlig og svimmel.Og viss dette skjer samtidig som at en er full så kan det føles som at man blir fullere. 8884552[/snapback] aha første gangen jeg prøvde å snuse så var jeg full i tillegg. Prøvde 3 stk på engang pose. Merka egentlig ingen ting, utenom at det svei litt. uansett fuck snus det er bare tull 8884586[/snapback] hehe.. var ganske full å svimmel åsso tilbudde en kompiss av brodern meg snus av eit cubansk merke, skulle visst vere ganske sterk, så da sa jeg "tar tre jeg da" snubla i eit sett 8884648[/snapback] spydde du da? 8884660[/snapback] neei.. snuser en del til vanlig og så tåler litt men var syk effekt hvertfall Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Dypp snusen i sprit, da blir du fort full Visstnok Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Dypp snusen i sprit, da blir du fort full Visstnok 8884989[/snapback] Ja noen som har prøvd dette ? Fungerer nok bare med porsjon snus og de er jo så som så. Blir vel som å fylle sprit i støvlene. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Dypp snusen i sprit, da blir du fort full Visstnok 8884989[/snapback] Ja noen som har prøvd dette ? Fungerer nok bare med porsjon snus og de er jo så som så. Blir vel som å fylle sprit i støvlene. 8885136[/snapback] njaa.. skeptisk. hvorfor skal det ha så god effekt? det går rett i blodet men det er ikke snakk om mye mengde med sprit her da. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Snus fra Cuba? Jeg har forresten prøvd å dyppe snus i 60% og vil ikke si at jeg merket noe av det. Vil heller ikke si at jeg blir fullere av å snuse og drikke samtidig...i det hele tatt. Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Røyk og alkohol gjør deg fortere full. Røyk, hold inne røyklufta og drikk alkoholen. Enkelt og greit. Vitenskapelig bevist. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Snus fra Cuba har jeg aldri hørt om ... Noen som vet hvilket merke det kan være snakk om? Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det er ikke cubansk. På pakken står det "Tobakk fra sverige, vann fra Norge og produsert i Sverige" eller noe lignende. Det er en gul boks og finnes kun i porsjon. Boksen heter Habana og selges i de aller fleste (mat)butikker. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Når folk sier sånn som at hvis man snuser når man drikker får man alkoholen fortere inn i blodet elns. er det fordi det er sånne glasskår i snusen? (personlig trodde jeg det var slutt på glasskår i snus) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Når folk sier sånn som at hvis man snuser når man drikker får man alkoholen fortere inn i blodet elns. er det fordi det er sånne glasskår i snusen?(personlig trodde jeg det var slutt på glasskår i snus) 8887352[/snapback] Det har aldri vært glasskår i snusen. I alle fall ikke i Generalsnus eller de andre merkene ført av Sweedish Match. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå