Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger nettv.kort med PRISM brikkesett

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Jeg skal gå til innkjøp av et nytt nettvekskort, trådløst, til min stasjonære maskin. Ser etter et kort med PRISM brikkesett. Er det noen som har noen gode erfaringer eller anbefalinger her ? Jeg fant ikke så altfor mye i prisguiden..så på kortene med conexant (intersil) brikkesett, men ble usikker på om dette er det samme ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden du skal ha prism chipset anrat jeg du skal bruke det til sniffing og sånt vil heller gått for atheros mye er støtte. og du slipper og modde drivern din så veldig mye for at det skal funke. atheros har monitor driver for windass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
siden du skal ha prism chipset anrat jeg du skal bruke det til sniffing og sånt vil heller gått for atheros mye er støtte. og du slipper og modde drivern din så veldig mye for at det skal funke. atheros har monitor driver for windass.

8880086[/snapback]

Høres interresannt ut. Etter et raskt søk på prisguiden, så fant jeg dette kortet som ser greit ut. Får vel duge det..

@xcomiii ja, det finnes usb løsninger, et søk i prisguiden dukket det opp disse to

Lenke til kommentar

8880086[/snapback]

Høres interresannt ut. Etter et raskt søk på prisguiden, så fant jeg dette kortet som ser greit ut. Får vel duge det..

@xcomiii ja, det finnes usb løsninger, et søk i prisguiden dukket det opp disse to

8899310[/snapback]

driver for atheros kort for linux hetter "madwifi", for windass har du airopeek driver (wildpackets.com under support)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

8880086[/snapback]

8899310[/snapback]

driver for atheros kort for linux hetter "madwifi", for windass har du airopeek driver (wildpackets.com under support)

8905004[/snapback]

takker så mye for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...