Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg skal gå til innkjøp av et nytt nettvekskort, trådløst, til min stasjonære maskin. Ser etter et kort med PRISM brikkesett. Er det noen som har noen gode erfaringer eller anbefalinger her ? Jeg fant ikke så altfor mye i prisguiden..så på kortene med conexant (intersil) brikkesett, men ble usikker på om dette er det samme ? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 siden du skal ha prism chipset anrat jeg du skal bruke det til sniffing og sånt vil heller gått for atheros mye er støtte. og du slipper og modde drivern din så veldig mye for at det skal funke. atheros har monitor driver for windass. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Finnes det noen USB baserte atheros kort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 siden du skal ha prism chipset anrat jeg du skal bruke det til sniffing og sånt vil heller gått for atheros mye er støtte. og du slipper og modde drivern din så veldig mye for at det skal funke. atheros har monitor driver for windass. 8880086[/snapback] Høres interresannt ut. Etter et raskt søk på prisguiden, så fant jeg dette kortet som ser greit ut. Får vel duge det.. @xcomiii ja, det finnes usb løsninger, et søk i prisguiden dukket det opp disse to Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ah, takker Trodde ikke prisguiden var så grundig detaljert at en kune søke på chipset og Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 siden du skal ha prism chipset anrat jeg du skal bruke det til sniffing og sånt vil heller gått for atheros mye er støtte. og du slipper og modde drivern din så veldig mye for at det skal funke. atheros har monitor driver for windass. 8880086[/snapback] Høres interresannt ut. Etter et raskt søk på prisguiden, så fant jeg dette kortet som ser greit ut. Får vel duge det.. @xcomiii ja, det finnes usb løsninger, et søk i prisguiden dukket det opp disse to 8899310[/snapback] driver for atheros kort for linux hetter "madwifi", for windass har du airopeek driver (wildpackets.com under support) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 siden du skal ha prism chipset anrat jeg du skal bruke det til sniffing og sånt vil heller gått for atheros mye er støtte. og du slipper og modde drivern din så veldig mye for at det skal funke. atheros har monitor driver for windass. 8880086[/snapback] Høres interresannt ut. Etter et raskt søk på prisguiden, så fant jeg dette kortet som ser greit ut. Får vel duge det.. @xcomiii ja, det finnes usb løsninger, et søk i prisguiden dukket det opp disse to 8899310[/snapback] driver for atheros kort for linux hetter "madwifi", for windass har du airopeek driver (wildpackets.com under support) 8905004[/snapback] takker så mye for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå