gulrotkake Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hei! Jeg må si denne ser veldig fristende ut etter å ha lest testen på amobil.no. Lette litt etter priser, og finner at den er billigst med abonnement på telekiosken.no, hvor den medregnet alle avgifter koster kr 3167. Er det noe i veien for å kjøpe denne og kaste sim-kortet og fortsette å bruke mitt gamle sim-kort så lenge jeg betaler regningene fra det medfølgende Telenor-abonnementet (som forresten må være tidenest mest elendige abonnement: http://telenormobil.no/abonnement/superminutt/ - kan ikke være noen som har dette frivillig)? Det er ikke lagt inn noen sperre som i gode gamle kontantkort-dager? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Den vil nok være låst til Telenor. Er usikker på om de gir ut koden som lar det låse opp...? Det kan sikkert noen andre svare på. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvis du kjøper telefonen med bindingstid og og telefonen registreres hos telenor sammen med abb hos forhandler (blir alltid gjort) pleier de å gi ut låsekonden dagen etter det er registrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå