Gå til innhold

Firefox fryser/låser seg


Anbefalte innlegg

Hei, de siste dagene har jeg opplevd at Firefox tar lange pauser helt plutselig, og at jeg ikke kan skrive mer enn 2-3 ord før vinduet fryser fast i ca. 10 sekunder.

 

Jeg har ingen problemer med dette i Internet Explorer, kun i Mozilla Firefox.

 

Jeg har forsøkt å slette Firefox og installere det på nytt, men samme problem oppstår. Jeg har også forsøkt å gå inn på safe mode, og slette forskjellige ting (som f.eks. alle bokmerkene), men dette har heller ikke gitt noen effekt. Det hjalp heller ikke å fjerne private data (som historikk, osv.).

 

Har noen av dere opplevd det samme? Jeg søkte rundt på Google, men fant ikke hjelp for dette problemet på norsk. Kanskje noen av dere andre kan hjelpe?

 

(Jeg skulle ellers gjerne brukt IE, men jeg har fått visse problemer med den for lenge siden, som f.eks. at den ikke klarer å gå inn på hotmail og andre sider).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men nå anbefaler vi ikke formateringer før alle andre muligheter er eliminert!

 

Hva gjorde du før problemet startet?

Hvilket OS bruker du?

Hvilken versjon av FF?

8879204[/snapback]

 

Hei, jeg burde nok ha skrevet dise opplysningene i begynnelsen av innlegget mitt, men her kommer de:

1. Gjorde intet spesielt eller uvanlig i forkant av problemet. (Ikke som jeg kan huske, i hvert fall.) Så det gjør det hele enda mer forvirrende og irriterende.

2. OS: Windows XP (v.2002)

3. Firefox: v. 2.0.0.4

 

Jeg vil helst unngå å formattere hele dataen, ja;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...