SlettetBruker5125 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Driver å tegner litt 3D.. skal tegne en ring å legge den ut.. tar ca. time.. EDIT: ÆÆÆSJ.. 3D programmet streika.. Jaja.. Endret 12. august 2007 av borge94 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kjøp en flaskeåpner-ring til ham så kan han åpne øla dine for deg også. 2 fluer i et smekk Husker dem var veldig populære for ca 10-15 år siden men har ikke sett noen i det siste. Hadde en selv i min ungdom, men den gikk i stykker. Eneste minuset er at den ikke ser særlig fin ut da... Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Denne ringen kjøpte kjæresten min på kreta. Tommelring.. Jeg liker den. Enkelt gresk design... Lenke til kommentar
................... Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av b82rez Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Denne ringen tror jeg vil passe typen din bra! Hva om kjæresten er spellcaster da? Da er det litt waste OT: Liker også som mange andre allerede har sagt, enkle ringer med et enkelt og pent design. Ikke noe for fancy dill dall med blingbling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå