Smacky Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Vet ikke om dette er riktig forum, men men. Saken er er den at jeg har veldig lyst til å kjøpe en ring til typen min, men tror han er litt vel sær på sånne ting, så jeg må finne en sikkelige knallbra en. hehe. Har vært hos diverse gullsmeder og sjekket, men ingenting som har falt i smak. Så, lurer på om folk her har noen ideer? Nettsider eller noe sånt. Hadde vært flott med noen tips Endret 16. juni 2007 av IrEn3 Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Dyr eller ikke dyr ring? hehe Slikt bestemmes ofte av hvilken prisgruppe du vurderer. Ebay er alltid en vinner. Men hvis typen din er litt sær på dette (som er bare noe han sier, og han blir selvsagt glad for at han i det hele tatt har en så flott kjærste som gjør noe sånt for han), så ta med han i en gullsmedforretning for å se på noe DU kanskje tenker å kjøpe til deg selv. Så led samtalen inn på ringer som han liker. Da kan du hvertfall få en clue på hva han vil ha uten at han fatter mistanke. Good luck! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Dyr eller ikke dyr ring? hehe Slikt bestemmes ofte av hvilken prisgruppe du vurderer. Ebay er alltid en vinner. Men hvis typen din er litt sær på dette (som er bare noe han sier, og han blir selvsagt glad for at han i det hele tatt har en så flott kjærste som gjør noe sånt for han), så ta med han i en gullsmedforretning for å se på noe DU kanskje tenker å kjøpe til deg selv. Så led samtalen inn på ringer som han liker. Da kan du hvertfall få en clue på hva han vil ha uten at han fatter mistanke. Good luck! 8878091[/snapback] Beste er at vi gutter ikke fatter lunta heller Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hehe.. Veit. Men jenter er så søte når de gjør sånt. Virkelig... sånt faller jeg hvertfall for. Ikke det at man faktisk får noe, men at de virkelig legger arbeid i det. Så når han får ringen skjønner han at du virkelig har jobbet for å finne noe han liker, og DET er verdt mye! Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Koselig å høre PUA Gutter fatter ikke greia før de får det pressa inn med t-skje de Tenkte på sånn 1-2 k ca. Litt vanskelig å vite egentlig, hehe. Om jeg virkelig faller for en så kan det hende jeg velger å ha en litt støvete lommbok frem til neste lønning Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Da kan du skaffe han noe fint hvertfall! Jeg skal se film nå, men jeg kan sjekke litt rundt når jeg kommer tilbake, så skal jeg se om jeg finner noen linker til deg! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hmm, "henger" meg på denne, jeg har også lyst på en ring. Men er ikke dette feil del av forumet? Mote og Velvære passer vel bedre? Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Driver å søker på Ebay, men finner bare gifte og forlovelsesringer med altfor mye bling på. Hehe Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Det er søtt av jenter å gi ringer til gutter, men det må ikke bli Too Much.. Håper du skjønner hva jeg mener med Too Much.. Jeg fikk en ring av dama mi engang, en ring med navnet mitt inngravert.. Det viser at hun har lagt litt i gaven, og at hun måtte lete for å finne den.. Liker ikke sånn her: Lykke til med å finne den rette! Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Den var grell, haha. Vil ha noe lignende som den jeg har tatt bilde av. Meen, vil den skal se litt mer tøff og "dyrere" ut. Vil ikke at han skal tro at han får en ring som kunne vært kjøpt i hvilken som helst butikk Endret 16. juni 2007 av IrEn3 Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Den var grell, haha.Vil ha noe lignende som den jeg har tatt bilde av. Meen, vil den skal se litt mer tøff og "dyrere" ut. Vil ikke at han skal tro at han får en ring som kunne vært kjøpt i hvilken som helst butikk 8878231[/snapback] Feil bilde? EDIT: Fikset det ser jeg Endret 16. juni 2007 av borge94 Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Du kunne jo sett her om du finner noe.. Har bare sett fort innom Flere lenker: Titaniumera Titanringer Flere titanringer Titanringer Flere ringer Diverse Alt mulig Diverse Endret 16. juni 2007 av borge94 Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Takk for tipset, mye kult der Tror jeg ser mer på det i morra. Legge meg og vente på at typen kommer hjem fra byen Tar gjerne imot flere tips Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvis han er skeptisk til ringer kan dette bli en flau affære. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Sa ikke han var spektisk, han er bare litt sær generelt sett. Eller, nøye med hvordan klær han går med osv. Men vet han ikke er skeptisk til ringer. Edit: Og uansett om det hadde blitt det hadde det ikke vært noe problem. Kjenner han da såpass godt til at han det ikke hadde blitt flaut. Endret 16. juni 2007 av IrEn3 Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vel minimalisme er vel et greit stikkord. Jeg er sær i klesveien og ville nok ha foretrukket en enkel ring best. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 dama gav meg en ring en gang, enda jeg hadde sagt jeg ikke hadde sansen for smykker, ringer, dill og dall. det var .. "ackward". øøøh, takk? liksom Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ikke kjøp en for fancy ring, altså med masse diamanter, krystaller og lysdioder ( ) .. Hadde satt mer pris på en enkel stilren ring enn den jeg beskrev over.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå