Gå til innhold

Canon ixus 800 is VS Casio exilim ex-z1050

Anbefalte innlegg

Hei!!

Har bestemt meg for å kjøpe meg et av de to kameraene

-Canon ixus 800 is

-Casio exilim ex-z1050

....men håper på litt hjelp før jeg bestemmer meg. Er det noen som har erfaring med disse. Etter å ha lest litt så ser jeg at Canon 800 mest sansynelig ikke vil skuffe meg, men hva med Casio? Syns jo selvfølgelig at den er finnere å se på og liker at den kommer i farger, men har ikke lyst å la utseende styre meg. Prismessig så ligger de begge likt, så nå må jeg finne ut av hvilket vil gi meg mest for pengene. Kommer til å bruke kameraet til å ta ferie, fest og andre hverdagsbilder...

Må også bare nevne at jeg ikke er så opptatt av megapixler, kommer ikke til å forstørre bildene så mye. men er ute etter fine og klare bilder.

Håper noen kan hjelpe meg litt...

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare si det at jeg er VELDIG fornøyd med mitt Canon Ixus 800is. Jeg synes kameraet mitt tar kjempe gode bilder, det har stilig design på kameraet, litt få manuelle funksjoner men helt ok, og jeg synes det er gode løsninger på knapper, menyer osv. Og i tillegg til dette så tåler det en støyt...for jeg har mistet det fra nærmere 1,5 meter og ned på et hardt berg, og objektivet var faktisk ute også, og den enesten skaden på kameraet er noen få riper, ikke noe mere :D

Så jeg anbefaler Ixus'en på det sterkeste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...