L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Nå blir jeg sikkert beskyldt for å lage unnskyldninger, men jeg synes VIF spiller bedre enn de pleier i dag og Odd spiller dårligere enn de kan. Endret 25. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Helt sant, vi må skjerpe oss nå! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Helt seriøst det dårligste forsvaret jeg har sett på lenge. Dere må se til å banke VIF nå :O Gogo Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Gratulerer meg seier til enga, men her har vi banens beste: Vi danket ut klanen til tider ! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det var synd ikke Odd fikk inn et mål i andre omgang, det hadde vi fortjent! Btw: Håvard, jeg ser oss på bildet Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 På tide å få denne tråden litt lengre opp synes jeg! Hva tenker dere om årets sesong? Personlig tror jeg det kan gå bra, har et solid lag, og treningskampen mot Start igår viser at også forsvaret er bedre enn i fjor. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Å slå Start 2-0 (burde nok vært mer) på bortebane med 3 spillere som antas å være fra startellvern var sterkt! Blir spennende å se hva som skjer på La Manga. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tipper Odd kjemper om en plass på nedre del av tabellen. Men man vet aldri. Regner med Sandefjord, AAFK, Godset, Start og Odd vil kjempe om de nederste plassene. Men hey, Overraskelser blir det i TL i år også, Bare se på Glimt i fjor Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det går aldri sånn man tror det skal gå utifra budsjett etc- Bare se på TIL og Glimt ifjor. Personlig har jeg stor tro på at Odd kommer til å gjøre det bra i år. Stallen er solid og opplegget rundt klubben er bedre enn noen gang. Jeg håper helt klart på øvre halvdel av tabellen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 3-3, det er et bra resultat borte mot Stabæk. Gratulerer med den. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Blir spennende med kamp i morgen mot Ålesund. Tror på en kamp med mange mål, mange folk på Skagerak Arena og ikke minst seier til Odd! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Herlig med poeng i barteland. Mektig imponert over årets utgave Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vi må henge med her folkens. Herlig med poeng i Tromsø og ikke minst vanvittig herlig med 3 poeng hjemme mot Brann! Kovacs, som folk trudde ikke var god nok til TL ligger på 2. plass på toppscorerlista. Nice. 5 mål på 8 kamper. Bentley, Brenne, Fevang, Lekven. En god sesong er i vente! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jepp Blir spennende å se hva som skjer med midtbanen. Er ikke lett å være Fagermo med 5 midtbanespillere i kanonform som kjemper om 3 plasser. Ser faktigst ut som Storbæk og Svindal Larsen som har vist klasse de kampene de har spilt i år, blir benket mot Lillestrøm, noe som tyder på en vanvittig sterk midtbane! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 midtbanen er uten tvil norges sterkestei øyeblikket.. med backup som hadde gått rett inn i førsteelveren i et hvilket som helst annet lag. gleder meg til lørdag. Da blir det kanarifrikasse på åråsen. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Deilige ord du ytrer Covn. Skal smage vanvittig godt med kaniarifrikassé! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vi kan klatre bra også hvis vi vinner på lørdag. De andre lagene vi konkurerer mot har relativt vanskelige bortekamper denne runden, så som Sjeiken skriver på oddrane forumet, så er det faktisk, med resultater som går vei mulig å innta 2 plassen i løpet av helgen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 med resultater som går vei mulig å innta 2 plassen i løpet av helgen Og falle ned fra den på torsdag om ei uke Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 med resultater som går vei mulig å innta 2 plassen i løpet av helgen Og falle ned fra den på torsdag om ei uke Var det da Start blir den mest spennende kampen så langt tror jeg. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Blir spennende og nerveprirrende i hvert fall. Hannde vært vanvittig digg med en bortesier. Gleder meg til kampen i Kristiansand også. Toppkamp vøtt Men 7Bolaños, har du liksom akseptert at dere taper mot brann den 16? Det må du jo har gjort hvis vi skal falle ned fra 2. plassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå