Ingeniørstudent Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Liksegodt jeg ikke dro allikevel. Jævla møkkalag klarer ikke slå B/G hjemme engang med en mann mer. JÆVLIG BRA. Endelig har Odd fått opp tilskuertallet, mens så klarer de fuckings dette etter tidenes innspurt, herregud, er det faens mulig? Odd i et nøtteskall. Ustabile. Ja, de spilte helt elendig i dag. Denne kampen lignet mye på de andre kampene i TL i år hvor vi spilte som et adeccolag. De burde gå å skamme seg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå er det ikke bare ODD som var møkkalag her, har aldri sett makant til drittlag som Bodø Glimt. Hvor er sportsånden? Nevner fort noen eksempler: -hindrer Jarstein å kaste ut ved å stå foran å veive med armene, -hindrer frispark i å bli tatt, stiller seg foran ballen. -keeperen halte minst 10 minutter ut av kampen, noe som var forjævlig å se på, tror aldri jeg har brølt så mye stygt til en person før. -Spilte om igjen og om igjen. -brukte hver en sjanse til å dra ut tida. Nei, fy faen, maken til drittlag. Men, hvor mange kort ble det? 6? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nå er det ikke bare ODD som var møkkalag her, har aldri sett makant til drittlag som Bodø Glimt. Hvor er sportsånden? Nevner fort noen eksempler: -hindrer Jarstein å kaste ut ved å stå foran å veive med armene, -hindrer frispark i å bli tatt, stiller seg foran ballen. -keeperen halte minst 10 minutter ut av kampen, noe som var forjævlig å se på, tror aldri jeg har brølt så mye stygt til en person før. -Spilte om igjen og om igjen. -brukte hver en sjanse til å dra ut tida. Nei, fy faen, maken til drittlag. Men, hvor mange kort ble det? 6? Hehe, om DET er det du fokuserer på etter en kvalikkamp har du ikke sett mange fotballkamper Hva forventer du egentlig av et lag som leder 1-0 på bortebane og har én mann mindre? Klart det prøver å dra ned tempoet mot et tippeliga-lag. Det at Odd ikke greier omstille seg etter det sier jo bare at de kanskje ikke er gode nok for TL lengre. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Det blir ihvertfall helt vanvittig spennende på mandag... Man kan si det sånn at Glimt bare leder 1-0 og det er 90 min. igjen å spille... mye kan skje. Endret 9. november 2007 av WarpX Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nå er det ikke bare ODD som var møkkalag her, har aldri sett makant til drittlag som Bodø Glimt. Hvor er sportsånden? Nevner fort noen eksempler: -hindrer Jarstein å kaste ut ved å stå foran å veive med armene, -hindrer frispark i å bli tatt, stiller seg foran ballen. -keeperen halte minst 10 minutter ut av kampen, noe som var forjævlig å se på, tror aldri jeg har brølt så mye stygt til en person før. -Spilte om igjen og om igjen. -brukte hver en sjanse til å dra ut tida. Nei, fy faen, maken til drittlag. Men, hvor mange kort ble det? 6? Hehe, om DET er det du fokuserer på etter en kvalikkamp har du ikke sett mange fotballkamper Hva forventer du egentlig av et lag som leder 1-0 på bortebane og har én mann mindre? Klart det prøver å dra ned tempoet mot et tippeliga-lag. Det at Odd ikke greier omstille seg etter det sier jo bare at de kanskje ikke er gode nok for TL lengre. Er EGENTLIG ikke det nei, men her ble det for mye ass. Til og med Flindtbjerg sa det, det ødela hele kampen. Nei, mandag blir spennende, men gjør keeperen det samme igjen, fyfaen, jeg skal oppsøke han. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nå er det ikke bare ODD som var møkkalag her, har aldri sett makant til drittlag som Bodø Glimt. Hvor er sportsånden? Nevner fort noen eksempler: -hindrer Jarstein å kaste ut ved å stå foran å veive med armene, -hindrer frispark i å bli tatt, stiller seg foran ballen. -keeperen halte minst 10 minutter ut av kampen, noe som var forjævlig å se på, tror aldri jeg har brølt så mye stygt til en person før. -Spilte om igjen og om igjen. -brukte hver en sjanse til å dra ut tida. Nei, fy faen, maken til drittlag. Men, hvor mange kort ble det? 6? Hehe, om DET er det du fokuserer på etter en kvalikkamp har du ikke sett mange fotballkamper Hva forventer du egentlig av et lag som leder 1-0 på bortebane og har én mann mindre? Klart det prøver å dra ned tempoet mot et tippeliga-lag. Det at Odd ikke greier omstille seg etter det sier jo bare at de kanskje ikke er gode nok for TL lengre. Er EGENTLIG ikke det nei, men her ble det for mye ass. Til og med Flindtbjerg sa det, det ødela hele kampen. Nei, mandag blir spennende, men gjør keeperen det samme igjen, fyfaen, jeg skal oppsøke han. Herlig! Er bare å ha en keeper som drøyer, og man slår Odd. Bra lag dere har, altså Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 I dag spilles den viktigste kampen i hele år. Hva tror dere skjer? Rykker vi ned eller beholder vi plassen? Jeg er tror selv at vi rykker ned, men jeg håper selvfølgelig at vi blir! Lenke til kommentar
lostone Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg spår en trygg 4-1 seier till Odd! Men nå har ikke jeg særlig peil da.. Og Odd suger balle i FM07, selv om jeg gjør mitt beste :\ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det ville vært helt absurd om Odd ikke klarte å slå Glimt over 2 kamper med den sesongavslutninga de har hatt altså...huff. Endelig fulle hus på en Odd-kamp igjen og nå det her :S Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nå er det ikke bare ODD som var møkkalag her, har aldri sett makant til drittlag som Bodø Glimt. Hvor er sportsånden? Nevner fort noen eksempler: -hindrer Jarstein å kaste ut ved å stå foran å veive med armene, -hindrer frispark i å bli tatt, stiller seg foran ballen. -keeperen halte minst 10 minutter ut av kampen, noe som var forjævlig å se på, tror aldri jeg har brølt så mye stygt til en person før. -Spilte om igjen og om igjen. -brukte hver en sjanse til å dra ut tida. Nei, fy faen, maken til drittlag. Men, hvor mange kort ble det? 6? Hehe, om DET er det du fokuserer på etter en kvalikkamp har du ikke sett mange fotballkamper Hva forventer du egentlig av et lag som leder 1-0 på bortebane og har én mann mindre? Klart det prøver å dra ned tempoet mot et tippeliga-lag. Det at Odd ikke greier omstille seg etter det sier jo bare at de kanskje ikke er gode nok for TL lengre. Er EGENTLIG ikke det nei, men her ble det for mye ass. Til og med Flindtbjerg sa det, det ødela hele kampen. Nei, mandag blir spennende, men gjør keeperen det samme igjen, fyfaen, jeg skal oppsøke han. Herlig! Er bare å ha en keeper som drøyer, og man slår Odd. Bra lag dere har, altså Og du er i feil tråd eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Og der tror jeg vi kan vinke takk og farvel til tippeligaen... "Best når det gjelder" my ass! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 ja dette gikk skitt, tror dem brukte all energien på å slå start jeg og så hjalp det ingenting Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 2-1 nå Så vi har en sjans Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Vi må fortsatt få inn to mål til. Ikke en umulig oppgave, men jeg frykter det blir vanskelig Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Til helvete med alt og alle, det er alt jeg har å si. Fint at Jarstein kommer seg unna denne drittklubben nå, det har han fortjent. Lenke til kommentar
lostone Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gikk som det måtte, får håpe vi klarer å rykke opp.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
lostone Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om Odd rykka ned eller ikke, men slike barnslige ting som det WarpX kom med gjør t.o.m meg irritert Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den YouTube-videoen er jo rimelig morsom, og en smekk på fingra til håverende Odd-spillere. Den absolutte majoritet av norske fotballsupportere ønsker Glimt fremfor Odd i Tippeligaen, og kanskje har det noe med at Odd's spillere, med Fevang og Jarstein i front, prater som om de er verdens beste og at Odd pisser på alle andre? Vel, trengs ikke mer inngniing fra min side. Lykke til i Adecco Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den YouTube-videoen er jo rimelig morsom, og en smekk på fingra til håverende Odd-spillere. Den absolutte majoritet av norske fotballsupportere ønsker Glimt fremfor Odd i Tippeligaen, og kanskje har det noe med at Odd's spillere, med Fevang og Jarstein i front, prater som om de er verdens beste og at Odd pisser på alle andre? Vel, trengs ikke mer inngniing fra min side. Lykke til i Adecco Og faen meg takk til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå