Gå til innhold

Odd Grenland tråd, klubben i vårt hjerte!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var trist, jeg tør påstå at Sandstø er en meget god trener, helt siden opprykket i 99 har Odd måtte selge sine beste spillere pga dårlig økonomi, og klart å holde seg oppe i snart 9 år. Trist som faen...

9596812[/snapback]

Ja, jeg har alltid likt Sandstø. Skulle nesten ønske at han fikk en annen rolle i Odd, men etter 7 års arbeid for klubben så kan det være like greit med nye impulser og nye tanker.

Lenke til kommentar

Tror det blir mange som kommer på kampen kl.6 idag... har samla over 100 stk'r i min alder (16)... alle av mine venner.... håper på en mer Fullsatt stadion idag...

Odd kommer nok til å slite, men med ny formasjon (tør jeg påstå) så kommer odd til å vise sin egentlige kvalitet..!!

Surra jeg mye nå? :innocent:

Lenke til kommentar
Tror det blir mange som kommer på kampen kl.6 idag... har samla over 100 stk'r i min alder (16)... alle av mine venner.... håper på en mer Fullsatt stadion idag...

Odd kommer nok til å slite, men med ny formasjon (tør jeg påstå) så kommer odd til å vise sin egentlige kvalitet..!!

Surra jeg mye nå? :innocent:

9605444[/snapback]

Samla over 100 stk. ? Wow, det står det respekt av! Hadde alle bare vært som deg :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var deilig med 2-0 sier over start. Var litt kjedelig for en kompis og meg å sitte i andre etasje, det blir ikke det samme som å sitte ved siden av Rune & Co :p

Nå må bare Start tape, og Odd vinne over Sandefjord, så er vi enda nermere kvalik :D

Endret av stizzen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får håpe de slår Glimt i kvalliken. Det er synd hvis de skulle rykke ned nå, spesielt siden de har fått ny trener.

Men skulle de være så uheldige å rykke ned, vil de ihvertfall få en av de bedre stadionene i 1. divisjon.

Håper de også slutter med å selge alle de gode spillerene, slik de har hatt en tendens til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...