Ingeniørstudent Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Odd - VIF står for tur. Denne kampen må IKKE tapes! Får vi se Bentley fra start mon tro? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Takk for opp og nedturer Arne Sandstø og Gaute Larsen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Dette var trist, jeg tør påstå at Sandstø er en meget god trener, helt siden opprykket i 99 har Odd måtte selge sine beste spillere pga dårlig økonomi, og klart å holde seg oppe i snart 9 år. Trist som faen... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Dette var trist, jeg tør påstå at Sandstø er en meget god trener, helt siden opprykket i 99 har Odd måtte selge sine beste spillere pga dårlig økonomi, og klart å holde seg oppe i snart 9 år. Trist som faen... 9596812[/snapback] Ja, jeg har alltid likt Sandstø. Skulle nesten ønske at han fikk en annen rolle i Odd, men etter 7 års arbeid for klubben så kan det være like greit med nye impulser og nye tanker. Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tror det blir mange som kommer på kampen kl.6 idag... har samla over 100 stk'r i min alder (16)... alle av mine venner.... håper på en mer Fullsatt stadion idag... Odd kommer nok til å slite, men med ny formasjon (tør jeg påstå) så kommer odd til å vise sin egentlige kvalitet..!! Surra jeg mye nå? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Tror det blir mange som kommer på kampen kl.6 idag... har samla over 100 stk'r i min alder (16)... alle av mine venner.... håper på en mer Fullsatt stadion idag... Odd kommer nok til å slite, men med ny formasjon (tør jeg påstå) så kommer odd til å vise sin egentlige kvalitet..!! Surra jeg mye nå? 9605444[/snapback] Samla over 100 stk. ? Wow, det står det respekt av! Hadde alle bare vært som deg Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Nei og nei og nei Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Vi lever fortsatt i håpet! Magisk atmosfære på stadion idag ! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Var deilig med 2-0 sier over start. Var litt kjedelig for en kompis og meg å sitte i andre etasje, det blir ikke det samme som å sitte ved siden av Rune & Co Nå må bare Start tape, og Odd vinne over Sandefjord, så er vi enda nermere kvalik Endret 22. oktober 2007 av stizzen Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Noen andre enn jeg som skal til Sandefjord i helga? Gratis buss og greier http://www.oddgrenland.no/article.php?Id=402 Endret 24. oktober 2007 av stizzen Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen andre enn jeg som skal til Sandefjord i helga? Gratis buss og greier http://www.oddgrenland.no/article.php?Id=402 Jeg kan ikke, men jeg vet at det er stor interresse og pågang mtp kjøp av billetter. Blir nok rundt 1200. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Holder dette seg, da er det tidenes snuoprasjon i norsk fotball. EDIT: JAAAAAA!! Endret 3. november 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 VI ER PÅ KVALLIK! Dette var helt utrolig digg, var helt vill stemning på stadion i dag, 9022 på tribunene Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 utrolig bra kamp idag, så ut som det var skikkelig stemning på tribunen, bra at start klappet fullstendig sammen, nå får vi håpe det samme skjer mot bodø glimt Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Helt fantastisk! Steminga på stadion overgikk alt! Var så nervøs at jeg holdt på å spy i pausa :O Nå må vi _ikke_ undervurdere Glimt. Det blir jævlig tøft. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Helt fantastisk! Steminga på stadion overgikk alt! Var så nervøs at jeg holdt på å spy i pausa :O Nå må vi _ikke_ undervurdere Glimt. Det blir jævlig tøft. No disrespect mot Glimt, men de skal gruses. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Får håpe de slår Glimt i kvalliken. Det er synd hvis de skulle rykke ned nå, spesielt siden de har fått ny trener. Men skulle de være så uheldige å rykke ned, vil de ihvertfall få en av de bedre stadionene i 1. divisjon. Håper de også slutter med å selge alle de gode spillerene, slik de har hatt en tendens til. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Huff, utsolgt, jeg som hadde tenkt å kjøpe billetter utenfor kampstart. Jaja, jeg er ikke vant med at det er så mange mennesker der oppe, hehe. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Steike for en kamp -- og for noen dommeravgjørelser! Snålt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Liksegodt jeg ikke dro allikevel. Jævla møkkalag klarer ikke slå B/G hjemme engang med en mann mer. JÆVLIG BRA. Endelig har Odd fått opp tilskuertallet, mens så klarer de fuckings dette etter tidenes innspurt, herregud, er det faens mulig? Odd i et nøtteskall. Ustabile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå