Ingeniørstudent Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 jaja, så trakk vi Viking opp av hatten. Er alltid tett og jevnt mot sidissene fra rogaland. Tror mye vil vli avgjort for det laget som får hjemmebanefordel. Vi slo RBK i forrige runde og kan gjøre det samme mot viking. Cup er cup! Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det var rart at vi møter Viking i cupen da. Det har jo aldri skjedd før mener jeg Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Kjempevikitg seier idag! Alle våre nyervervelser markerte seg positivt idag. Fevang, "Bentley", og Stefan Berlin. Kanskje begynner klatringa nå Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Klatringa begynner nå.. Men vi skal passe oss mot Viking. Uten Ijeh på banen er de tamme, men med han på banen er det medaljekandidater. *Fevang , kanke du hjelpe litt til her?* (A) Haha Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Etter 4-2 mot Tromsø så ser jeg adskillig lysere på situasjonen. Nå må Stabæk slås til søndag! Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jøss, nå blei jeg litt overrasket her, en ODD tråd her inne. Godt vi er flere, har holdt med dette laget fra 99 så har opplevd oppturer og nedturer. Med tanke på budskjett og hvor liten denne klubben er så er det faktisk bra at de har klart å holde seg i tippeligaen så lenge, synd å si det men har ventet på nedrykk. Men seieren idag tror jeg gjorde godt, 4-2 mot tromsø på bortebane var bra. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Fevang må på landslaget :----) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Fevang må på landslaget :----) 9451269[/snapback] Enig. Tragedie at Hareide ikke har tatt han ut enda, han kunne godt fått plass på midtbanen idag spør du meg, men det er jo allmenn kjent at Hareide tar ut laget basert på hva avisene i Akersgata skriver. Fevang står ikke tilbake mye for Martin Andresen spør du meg. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Drit i om han er på landsen. Da slipper vi evt fare for skader og andre ting. Selvom det hadde vært deilig å se Fevang med flagget på kassa =) Men, Martin Andresen er bedre enn Fevang. Det er ingen hemmelighet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Drit i om han er på landsen. Da slipper vi evt fare for skader og andre ting. Selvom det hadde vært deilig å se Fevang med flagget på kassa =) Men, Martin Andresen er bedre enn Fevang. Det er ingen hemmelighet. 9453374[/snapback] Han er nok ikke mye bedre. Fevang var Odenses viktigste spiller, og toppscorer for klubben som midtbanespiller samt dansk cupmester. Takk gud for at han kom hjem igjen Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Ja, han kom hjem som en mye bedre spiller en da han dro. Er det noen som alltid yter maksimalt med innsats så er det Fevang. En spiller som enhver klubb burde ha. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Får håpe Odd tar 3 poeng mot Stabæk på søndag. Jeg drar ihvartfall til Skien nå. Satser å få valuta for både pengene og reisen Men mot Stabæk blir det vanskelig. De som scorer først tro jeg vinner. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Får håpe Odd tar 3 poeng mot Stabæk på søndag. Jeg drar ihvartfall til Skien nå. Satser å få valuta for både pengene og reisen Men mot Stabæk blir det vanskelig. De som scorer først tro jeg vinner. 9493878[/snapback] Fikk du valuta for pengene? Hehe.. Tror helt ærlig det blir slakt mot Brann.... Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Blabla Jøss, Arsnal og Odd supporter, akkurat som meg! Jaja, det går ikke så bra nå for tida nei Gleder meg til neste hjemme kamp, Odd-Enga, da skal jeg og en kompis bort å se. Noen andre her? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 åhh! Skulle ønske jeg kunne dra på Odd - Vif , men dessverre så må jeg jobbe den helga. Siden jeg bor langt unna Skien så får jeg nøye meg med tv 2 sport. Håper virkelig at det blir en kamp som trekker mange tilskuere. Noe det ikke har vært alt for mye av på de siste kampene Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 *spytter i hånda og handshaker morten fevang* Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Nå ser det særdeles stygt ut for Odd sin del. Og ikke minst for trenerduoen Arne/Gaute som føler presset mer enn noen annen. Men hvilke andre trenerkandidater finnes det?? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Herregud, er det mulig? Nå er det ikke håp for Odd. De greier ikke å slå Haugesund engang. Men ny stadio skal de ha. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Bedre å rykke ned med ny stadion enn å rykke ned med den plankehaugen av en stadion som de hadde i fjor. Synd jeg ikke får sett et fulsatt Skagerak Arena før sesongen 2009. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Bedre å rykke ned med ny stadion enn å rykke ned med den plankehaugen av en stadion som de hadde i fjor. Synd jeg ikke får sett et fulsatt Skagerak Arena før sesongen 2009. 9589030[/snapback] Ja, sant det. Den var ganske sliten. Hehe, ja er jo lov å håpe Kjørte forbi der oppe nå for noen dager siden, begynner å bli bra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå