NightKeeper Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 VG-lupen har oss på en tredjeplass i år. Hva skjer med det? Fallhøyden er stor. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja sant det, men skaper gostemning før seriestart:) Synes midtbanen er forsterket men er spent på hvordan det blir på topp ved siden av han høye:) Håper Myklebust får et mål fort, så nervene slipper. Heia Odd Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tynt hvis kovacs forsvinner pga skade e.l. Største problemet er dog forsvaret. Håper og tror at Semb for sjansen i midten sammen med fevang, Hansen på venstre og Hagen på høyre. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) vi får håpe Niang skal markere Kovacs på cornere. kan ikke tenke meg noen som hadde fortjent en smell mer enn Kovacs. Dette er vel hele fotballNorge enig med meg i ! Endret 21. mars 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) VG-lupen har oss på en tredjeplass i år. Hva skjer med det? Fallhøyden er stor. det sier vel mye om VG-lupens inkompetanse...er 3-4 lag som har mye større sjanse til det.... Når jeg leser trådtittelen så er det jo fantastisk å se hvordan Odd-supporterne forherliger usportslig opptreden av spillere på banen og på benken. At det ikke er laget regler for hvordan trenere skal opptre på benken sier vel det meste om de store manglene i regelverket. Det burde vært laget regler for styret som pålegger de å avsette spillere som spiller stygt og trenere som bryter med alt som har med fair-play å gjøre. Kunne ikke Odd hatt en annen trener og byttet ut noen av spillerne? Da hadde jo fotball-Norge sett litt annerledes på dere. Dog, når supporterne ikke viser tegn til litt selvinnsikt eller empati, så ville det ikke hjulpet. Mer egosentriske folk skal man lete lenge etter! Endret 21. mars 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Bra med seier over Kongsvinger. Det er de kampene odd har slitt med før som må vinnes i år skal vi henge med i toppen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 VG-lupen har oss på en tredjeplass i år. Hva skjer med det? Fallhøyden er stor. det sier vel mye om VG-lupens inkompetanse...er 3-4 lag som har mye større sjanse til det.... Når jeg leser trådtittelen så er det jo fantastisk å se hvordan Odd-supporterne forherliger usportslig opptreden av spillere på banen og på benken. At det ikke er laget regler for hvordan trenere skal opptre på benken sier vel det meste om de store manglene i regelverket. Det burde vært laget regler for styret som pålegger de å avsette spillere som spiller stygt og trenere som bryter med alt som har med fair-play å gjøre. Kunne ikke Odd hatt en annen trener og byttet ut noen av spillerne? Da hadde jo fotball-Norge sett litt annerledes på dere. Dog, når supporterne ikke viser tegn til litt selvinnsikt eller empati, så ville det ikke hjulpet. Mer egosentriske folk skal man lete lenge etter! Så var det med å dra alle under en kam da... Hva er du? Bitter Brann-supporter? Herlig seier i dag forøvrig, flott etter den tunge starten hjemme mot Stabæk. ODDRANE KOMMER! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Don't feed the troll troll? Sannheten lille venn! VG-lupen har oss på en tredjeplass i år. Hva skjer med det? Fallhøyden er stor. det sier vel mye om VG-lupens inkompetanse...er 3-4 lag som har mye større sjanse til det.... Når jeg leser trådtittelen så er det jo fantastisk å se hvordan Odd-supporterne forherliger usportslig opptreden av spillere på banen og på benken. At det ikke er laget regler for hvordan trenere skal opptre på benken sier vel det meste om de store manglene i regelverket. Det burde vært laget regler for styret som pålegger de å avsette spillere som spiller stygt og trenere som bryter med alt som har med fair-play å gjøre. Kunne ikke Odd hatt en annen trener og byttet ut noen av spillerne? Da hadde jo fotball-Norge sett litt annerledes på dere. Dog, når supporterne ikke viser tegn til litt selvinnsikt eller empati, så ville det ikke hjulpet. Mer egosentriske folk skal man lete lenge etter! Så var det med å dra alle under en kam da... Hva er du? Bitter Brann-supporter? Herlig seier i dag forøvrig, flott etter den tunge starten hjemme mot Stabæk. ODDRANE KOMMER! det er sikkert noen Odd-supportere med vettet i behold. Bare synd det er de andre supporterne som hele tiden er i media... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 VG-lupen har oss på en tredjeplass i år. Hva skjer med det? Fallhøyden er stor. det sier vel mye om VG-lupens inkompetanse... Litt synd at jeg orker bry meg om nisser som deg, men lokalavisa TA hadde spurt alle tippeligatrenerne om hvilken plass de tippet Odd ville komme på, og etter det jeg husker hadde over halvparten tippet oss på rundt 2-5 plass. De er vel ganske inkompetente de og? Synd at vi alltid skal slippe inn mål på slutten. Virker som vi MÅ ha en 2-3 måls ledelse om det skal holde helt inn. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 VG-lupen har oss på en tredjeplass i år. Hva skjer med det? Fallhøyden er stor. det sier vel mye om VG-lupens inkompetanse... Litt synd at jeg orker bry meg om nisser som deg, men lokalavisa TA hadde spurt alle tippeligatrenerne om hvilken plass de tippet Odd ville komme på, og etter det jeg husker hadde over halvparten tippet oss på rundt 2-5 plass. De er vel ganske inkompetente de og? Synd at vi alltid skal slippe inn mål på slutten. Virker som vi MÅ ha en 2-3 måls ledelse om det skal holde helt inn. ikke noen nisse her. Har verken nissedrakt, skjegg eller stemme til det. Ikke den store magen heller. Vær så snill og ikke kall meg nisse takk . diskuter sak og ikke person! jeg tror de kan komme på 5.plass kanskje. TL-trenerne får svare for seg selv. jeg skjønner kanskje de trenerne som har tippet de på 5.plass. Odd er vel ikke forsterket fra i fjor og fikk mye alt for lett i fjor. Det er flere andre lag som har blitt forsterket som mange mener kommer høyt på tabellen. Odd kan glemme noe høyere enn femte, det er jeg sikker på. og forhåpentligvis slår dommerne hardere ned på grisespillet denne sesongen. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 ...og forhåpentligvis slår dommerne hardere ned på grisespillet denne sesongen. Med tanke på hvilken plass Odd fikk på fair-play statistikken i fjor(andre plass, etter RBK) så har de lite å frykte der. Med mindre du er RBK-supporter så har du ingen rett til å beskylde Odd for grisespill. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 ...og forhåpentligvis slår dommerne hardere ned på grisespillet denne sesongen. Med tanke på hvilken plass Odd fikk på fair-play statistikken i fjor(andre plass, etter RBK) så har de lite å frykte der. Med mindre du er RBK-supporter så har du ingen rett til å beskylde Odd for grisespill. det var litt som skjedde i cupen, men hallo? begrunner du at Odd ikke er grisete med fair playstatistikken? .Neida, Odd er ikke grisete og jeg er kongen. Stikkord:Dokken(er ikke i Odd nå, men Fagermo liker slike spillere. burde hatt lenger straff enn han fikk. At man har beklaget Dokkens oppførsel har svært lite å si for hvordan omverdenen ser på Odd.), Kovacs, Fevang(herlig takling i dag Tuelo). utrolig rart at ikke fair-play gjelder for trenere. De som styrer i Odd mister all respekt når de ikke tar avstand fra Fagermos oppførsel. både på benken og i media. "Kovacs må bli tøffere" sa han. hvordan da? gjøre spillere lam fra livet og ned? Alle har rett til å beskylde Odd for grisespill! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Du finner ikke en kjeft blant odd supporterne som forsvarer dokkens takling i fjor. Ironisk nok forsvarer du grisetaklinger av Oddspillere, så jeg holder meg vel til at du er et troll. Fagermo har ikke støttet annet enn fair play. Kovacs må bli tøffere har jo ingenting med ufint spill å gjøre, men at han kan bruke fysikken sin i langt større grad. Ironisk å høre dette fra enn brannsupporter med Eirik Bakke på laget, som er den største jævla grisespilleren i norsk fotballs historie. Kan jo fort trøste seg med at Odd kommer der avisene tippet (3-6), mens brann skal slite med den søpla de har levert hittil. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 ...og forhåpentligvis slår dommerne hardere ned på grisespillet denne sesongen. Med tanke på hvilken plass Odd fikk på fair-play statistikken i fjor(andre plass, etter RBK) så har de lite å frykte der. Med mindre du er RBK-supporter så har du ingen rett til å beskylde Odd for grisespill. det var litt som skjedde i cupen, men hallo? begrunner du at Odd ikke er grisete med fair playstatistikken? .Neida, Odd er ikke grisete og jeg er kongen. Stikkord:Dokken(er ikke i Odd nå, men Fagermo liker slike spillere. burde hatt lenger straff enn han fikk. At man har beklaget Dokkens oppførsel har svært lite å si for hvordan omverdenen ser på Odd.), Kovacs, Fevang(herlig takling i dag Tuelo). utrolig rart at ikke fair-play gjelder for trenere. De som styrer i Odd mister all respekt når de ikke tar avstand fra Fagermos oppførsel. både på benken og i media. "Kovacs må bli tøffere" sa han. hvordan da? gjøre spillere lam fra livet og ned? Alle har rett til å beskylde Odd for grisespill! Er du Brann-supporter? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Utifra inleggshistorikken hans, ja. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Du finner ikke en kjeft blant odd supporterne som forsvarer dokkens takling i fjor. Ironisk nok forsvarer du grisetaklinger av Oddspillere, så jeg holder meg vel til at du er et troll. Fagermo har ikke støttet annet enn fair play. Kovacs må bli tøffere har jo ingenting med ufint spill å gjøre, men at han kan bruke fysikken sin i langt større grad. Ironisk å høre dette fra enn brannsupporter med Eirik Bakke på laget, som er den største jævla grisespilleren i norsk fotballs historie. Kan jo fort trøste seg med at Odd kommer der avisene tippet (3-6), mens brann skal slite med den søpla de har levert hittil. Jeg tror ikke det hadde vært så mange som hadde blitt trist om Kovacs fikk en trøkk i retur...skal jeg være ett troll fordi jeg påpeker klubbens sanne ansikt? tok Fagermo fullstendig avstand fra Kovacs sitt mål i cupen? Tok han avstand fra Dokkens nedsparking? tok han avstand fra at Piiroja ble albuet? I alle disse situasjonene så vil du få nei! Og har jeg sagt noe om feiringen hans i cupen? ikke minst så er foklaringen hans av situasjonen etterpå like tragisk. Men neida, han forsvarer både sine egne spillere sine handlinger og sine egne handlinger. Helt enig med deg. Fagermo er ett ideal som er verdt å leve opp til for unge gutter ! Eirik Bakke er den største grisespilleren i norsk fotballs historie? :!: . Han når ikke de tre griser til anklene! Eirik Bakke er engelsk i spillestilen. ja han går litt for hardt til noen ganger, men er stort sett en fair og tøff spiller. Synes ikke at Bakke kan sammenlignes med Kovacs på noen måte... Det Brann leverte i dag er ikke representativt for hva laget skal stå for uansett.vi blir nok å finne i toppen i år. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 ...og forhåpentligvis slår dommerne hardere ned på grisespillet denne sesongen. Med tanke på hvilken plass Odd fikk på fair-play statistikken i fjor(andre plass, etter RBK) så har de lite å frykte der. Med mindre du er RBK-supporter så har du ingen rett til å beskylde Odd for grisespill. det var litt som skjedde i cupen, men hallo? begrunner du at Odd ikke er grisete med fair playstatistikken? .Neida, Odd er ikke grisete og jeg er kongen. Stikkord:Dokken(er ikke i Odd nå, men Fagermo liker slike spillere. burde hatt lenger straff enn han fikk. At man har beklaget Dokkens oppførsel har svært lite å si for hvordan omverdenen ser på Odd.), Kovacs, Fevang(herlig takling i dag Tuelo). utrolig rart at ikke fair-play gjelder for trenere. De som styrer i Odd mister all respekt når de ikke tar avstand fra Fagermos oppførsel. både på benken og i media. "Kovacs må bli tøffere" sa han. hvordan da? gjøre spillere lam fra livet og ned? Alle har rett til å beskylde Odd for grisespill! Er du Brann-supporter? trenger ikke være Brannsupporter for å påpeke det det aller meste av fotball-Norge syns Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det er muligens det dere patetiske brannsupportere tror. Det er overhodet ikke hva resten av fotballnorge synes. Angående bakke, sjekk taklingen hans av Hagen i den famøse cupcampen på Skagerak i fjor, samt et utall andre. Kommer jo ikke på noen som har blitt utvist mer enn ham. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Å kalle andre brukere ufine ting er ikke greit. Et innlegg er slettet. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå