elektroboy Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nei, trur ikke jeg heller.. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Spiller de på linje med det de gjorde igår, så trur jeg det lover bra til helga! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 det var så utrolig bra kamp mot vif, men det er mot rbk vi virkelig får brynt oss og se hva vi duger til da, selv om det er hjemmekamp. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 utrolig mye oppmerksomhet foran rbkkampen. VBlir garantert utsolgt, så 12500 på stadion til søndag. Ser at TA og melder om at magnus lekven blir tett fulgt av rennes. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Blir knall stemning der oppe til søndag! Be there! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Gleder meg som bare faen til søndag 20:00 ! Billettsalget går strålende og det ser ut som om det blir fullsatt på Skagerak Arena! I'll be there! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nå er det ikke mange timene igjen folkens! Satan dette blir bra! Gleder meg som en unge til denne kampen! Har stor tru på seier jeg. Taz og Lek starter og det har vært stor tenning på trengisfeltet. Konge kamp... Hvordan er været i Skien? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 anelse overskya, men sola titter så vidt fram en gang i blant. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Taz og Lek starter og det har vært stor tenning på trengisfeltet. Konge kamp... Hvordan er været i Skien?Perfekt kampvær overskyet men fint, akkurat det som drar flest folk.Har egentlig ikke trua på seier i det hele tatt i dag RBK er et lag som har rutinen til å dra i land både ett og tre poeng selv på dårlige dager, mens vi pleier å rakne i sluttminuttene. Perfekt for RBK desverre Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Grei tempratur ja. Men er jo overskya Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ingen kamp på meg, var bare billetter igjen på den gamle hovedtribunen, og det droppet jeg. Dessuten var det ingen som gadd å være med. Men, tror vi taper i dag. Denne kampen har vært hypet lenge i Grenland, og da tror jeg smellen kommer. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) utroli bra førsteomgang, venter i spenning på andreomgang, krysser fingrene, dette gikk jo bra til tross for noen overkant pessimistiske supportere her Endret 2. august 2009 av nerd-light Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det var en spennende første omgang! De ble litt mer tafatte i 2. omgang. Synd at ikke Brenne fikk inn sin brasse! Det hadde vært årets mål Men alt i alt, en bra og spennende kamp! Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Dokkar Odd-supportere, ka synes dokkar om det Kovacs gjorde? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Dokkar Odd-supportere, ka synes dokkar om det Kovacs gjorde? Nå har jeg ikke sett det så er litt vanskelig å si. edit: Etter litt rask googling så må jeg si at det ikke akkurat var veldig god sportsånd. Endret 8. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 den kommer til å diskuteres i det brede og det vide, et dilemma er det, venter spent på hva kovacs har å si om saken Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Trur ikke bergenserene skal snakke så høyt om fairplay egentlig..når det gjelder Odd. Syns Kovacs gjorde det rette God stemning idag! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Dokkar Odd-supportere, ka synes dokkar om det Kovacs gjorde? Alle hadde vel gjort det samme, hva har det å si om det er keeper eller ikke? Så forbanna deilig å slå det møkkalaget for andre gang denne sesongen. Og deilig å se det jævla svinet Bakke få den straffen han fortjener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå