stizzen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja, grattis Og det er veldig fortjent. Morten og Simen har vært STORE i år. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Altså, hvor var Odd-mannen mot FFK? fikk ikke se han på noen av scoringene, det er for dårlig Er han syk? Endret 25. mai 2009 av futtbucker Squirtle Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Odd-mannen? Rune Tribune? Han var der han, rart hvis han ikke var på TV, han er jo en kamera magnet Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Har alltid sett han stå å brøle inni kamera når det er mål på hjemmekampene, men så han ikke i går, skuffet :/ Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Rune var der. Så han når jeg kikka igjennom opptaket av kampen i går kveld. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Har alltid sett han stå å brøle inni kamera når det er mål på hjemmekampene, men så han ikke i går, skuffet :/ Stemmer det, er ikke Rune, men en annen, jeg veit ikke hva han heter da, men han var der han også Endret 25. mai 2009 av stizzen Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hehe, syntes det var en artig ting å ha med, å alltid inkludere han på feiringen, tok jo helt av når dere scorte 3-0 mot Brann Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Han gærningen i barisen som klikker foran kameraet på hver scoring stod på fast plass i dag også produsenten valgte vel å ikke vise han for en gangs skyld Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Han gærningen i barisen som klikker foran kameraet på hver scoring stod på fast plass i dag også produsenten valgte vel å ikke vise han for en gangs skyld Så han på Sør Arena. Han trenger seriøst å pumpe litt jern. Haha. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Fevang og Brenne på landslaget? Hadde jeg aldri turt å drømme om engang! Men NICE det er det! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Fevang og Brenne på landslaget? Hadde jeg aldri turt å drømme om engang! Men NICE det er det! Håpet på det, og jaggu innfridde ikke Drillo. Det er ingenting å si på det heller, vel fortjent. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Seier med et nødskrik idat mot Kjelsås? Kovacs tapte dueller og generellt kjedelig spill. Virker helt klart som om Bentley ikke er noen midtspiss i hvert fall. Uansett, videre med seier. Slapp ekstraomganger slik som LSK måtte. Uansett, ODD, er et cuplag og skal helst være gode hele veien. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Helt greit hvis gutta tok kjelsåskampen som en treningsøkt og var generelt uengasjerte. Hvia de er gira og fir for fight på mandag er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Enig, men det var litt for spennende å høre på. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Veldig deilig at Rambekk er i form igjen. Utrolig sympatisk fyr, og en viktig brikke for oss. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ja, den mannen er sypatisk! Tror neppe ordet sypatisk passer noen bedre enn han. Snill som et lam! Du sier han er i form, så du kampen på onsdag eller? Jeg så desverre ikke den, så vet ikke noe om hvordan han spillte. Molde tapte mot Brann så kampen på mandag blir særs viktig! Det er 6 poengskamp det. Også gull at tv2 sumo er gratis i helga og frem til tirsdag! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Så ikke annet enn sammendraget på nett etterpå, men han vant masse dueller (med hodet, 3 uker en kraftig hjernerystelse) og scoret til og med et mål. Virker som fyren er i fin fin form. EDIT: Uansett godt Rambekk er tilbake da Torjus fikk seg en strekk på trening i dag, og er muligens uaktuell for mandagens kamp mot Molde. Endret 29. mai 2009 av Covn Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Darn at Torjus er skadet da. Har tynn nok stall, men jeg har håpet på at vi skal holde oss mer eller mindre skadefri pga det herlige medisinke apparatet vårt. Uansett, gull at Rambekk er i godform. Spørs om det kommer til å stå på hurtigheten i kampen mot Molde. Misteker de er kjappe de gutta på topp der. Uansett, de spillte kamp torsdag og er forhåpentligvis litt slitne i beina. Tøft blir det nok helt sikkert, men jeg går for 3 poeng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå