Gå til innhold

Odd Grenland tråd, klubben i vårt hjerte!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har alltid sett han stå å brøle inni kamera når det er mål på hjemmekampene, men så han ikke i går, skuffet :/

Stemmer det, er ikke Rune, men en annen, jeg veit ikke hva han heter da, men han var der han også :p

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Seier med et nødskrik idat mot Kjelsås? Kovacs tapte dueller og generellt kjedelig spill. Virker helt klart som om Bentley ikke er noen midtspiss i hvert fall.

Uansett, videre med seier. Slapp ekstraomganger slik som LSK måtte. Uansett, ODD, er et cuplag og skal helst være gode hele veien.

Lenke til kommentar

Ja, den mannen er sypatisk! Tror neppe ordet sypatisk passer noen bedre enn han. Snill som et lam!

Du sier han er i form, så du kampen på onsdag eller? Jeg så desverre ikke den, så vet ikke noe om hvordan han spillte.

Molde tapte mot Brann så kampen på mandag blir særs viktig! Det er 6 poengskamp det. Også gull at tv2 sumo er gratis i helga og frem til tirsdag!

Lenke til kommentar

Så ikke annet enn sammendraget på nett etterpå, men han vant masse dueller (med hodet, 3 uker en kraftig hjernerystelse) og scoret til og med et mål. Virker som fyren er i fin fin form.

EDIT: Uansett godt Rambekk er tilbake da Torjus fikk seg en strekk på trening i dag, og er muligens uaktuell for mandagens kamp mot Molde.

Endret av Covn
Lenke til kommentar

Darn at Torjus er skadet da. Har tynn nok stall, men jeg har håpet på at vi skal holde oss mer eller mindre skadefri pga det herlige medisinke apparatet vårt. Uansett, gull at Rambekk er i godform.

Spørs om det kommer til å stå på hurtigheten i kampen mot Molde. Misteker de er kjappe de gutta på topp der.

Uansett, de spillte kamp torsdag og er forhåpentligvis litt slitne i beina. Tøft blir det nok helt sikkert, men jeg går for 3 poeng!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...