Gå til innhold

Odd Grenland tråd, klubben i vårt hjerte!

Anbefalte innlegg

Digg at vi har Bentley, fantastisk spiller! Men spiller vi sånn til onsdagen vinner Start med minimum 4 mål... noe må gjøres

Nå spilte ikke vi fantastisk i går vi heller da. Men Brann i Bergen på 16. mai er ikke lett. Happy med 1 p :D

Ja men er nok en mye større prestasjon å ta poeng på Brann stadion foran 20000. :) Vi var bare vanvittig heldig for en gangs skyld, fortjente ikke poenget. (tok igjen for uflaksen fra enga og stabæk kampen :p)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LSK kampen var dårlig. Men vi var gode etter målet imot. Ifølge DEF legges spillestilen om, og vi klarer på mirakuløst vis å score et mål. Vanvittig deilig med 1 poeng selv om det var et ran :) Gleder meg til kampen i Kristiansand. Håper vi ser litt mer spillende fotball.

Lenke til kommentar
Hvem andre enn meg skal på kamp idag?
var der, kom hjem nå :)

Hehe, good. Ikke verst at dere fikk booket to busser nedover. Dessuten var det endel som kom privat, og endel Oddere som er bosatt i Kr.sand (Som f.eks meg, midleridig). Syntes det var veldig bra oppmøte i dag.

Lenke til kommentar
Hehe, good. Ikke verst at dere fikk booket to busser nedover. Dessuten var det endel som kom privat, og endel Oddere som er bosatt i Kr.sand (Som f.eks meg, midleridig). Syntes det var veldig bra oppmøte i dag.
Ja var nok opp mot 1000 folk, noe som er veldig bra mtp at det ikke var mer enn 100 på de 2 bussene til sammen :)
Lenke til kommentar

Sitter og leser det jeg kommer over av Oddsaker på nettavisene, og jeg må jo si det fryder meg hvor aktivt DEF bruker mediene. Han overdriver litt til tider, og er alt annet enn fotballpolitisk korrekt, men det er jo strålende hvordan han øker bevisstheten om Odd blant folk flest ved å lansere stadig nye spillere for landslagsspill etter omtrent hver kamp.

All PR er god PR.

Lenke til kommentar

Ja liker DEF selv, vittig type med glimt i øyet. Bra med en trener som VIL trene Odd.

Synd at vi bare fikk med oss et poeng mot start. Så ikke kampen selv, men så langt jeg har forstått presset vi bra hele 1. plus at vi på ingen måte gjorde oss bort med 10 mann. Faen, skulle så gjerne hatt en trepoengær på bortebane!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...