Havard_92 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Digg at vi har Bentley, fantastisk spiller! Men spiller vi sånn til onsdagen vinner Start med minimum 4 mål... noe må gjøres Nå spilte ikke vi fantastisk i går vi heller da. Men Brann i Bergen på 16. mai er ikke lett. Happy med 1 p Ja men er nok en mye større prestasjon å ta poeng på Brann stadion foran 20000. Vi var bare vanvittig heldig for en gangs skyld, fortjente ikke poenget. (tok igjen for uflaksen fra enga og stabæk kampen ) Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 LSK kampen var dårlig. Men vi var gode etter målet imot. Ifølge DEF legges spillestilen om, og vi klarer på mirakuløst vis å score et mål. Vanvittig deilig med 1 poeng selv om det var et ran Gleder meg til kampen i Kristiansand. Håper vi ser litt mer spillende fotball. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tror nok det blir en mer underholdende kamp i kristiansand. Vi spilte jo fin fotball når vi slo start senest på høsten i adeccoen sist. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Nervøs idag jeg altså! Nå har jeg virkelig fått noia for kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvem andre enn meg skal på kamp idag? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hvem andre enn meg skal på kamp idag?var der, kom hjem nå Endret 21. mai 2009 av Havard_92 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvem andre enn meg skal på kamp idag?var der, kom hjem nå Hehe, good. Ikke verst at dere fikk booket to busser nedover. Dessuten var det endel som kom privat, og endel Oddere som er bosatt i Kr.sand (Som f.eks meg, midleridig). Syntes det var veldig bra oppmøte i dag. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Får håpe det blir 10 000+ på stadion mot ffk og på søndag Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hehe, good. Ikke verst at dere fikk booket to busser nedover. Dessuten var det endel som kom privat, og endel Oddere som er bosatt i Kr.sand (Som f.eks meg, midleridig). Syntes det var veldig bra oppmøte i dag.Ja var nok opp mot 1000 folk, noe som er veldig bra mtp at det ikke var mer enn 100 på de 2 bussene til sammen Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Alltid mye folk når det bare er drøye 2,5 t nedover. kommer sikkert til å se mye folk når vi skal til sandefjord og. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Alltid mye folk når det bare er drøye 2,5 t nedover. kommer sikkert til å se mye folk når vi skal til sandefjord og.Jepp, var jo 2000 mot Enga i fjor! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Sitter og leser det jeg kommer over av Oddsaker på nettavisene, og jeg må jo si det fryder meg hvor aktivt DEF bruker mediene. Han overdriver litt til tider, og er alt annet enn fotballpolitisk korrekt, men det er jo strålende hvordan han øker bevisstheten om Odd blant folk flest ved å lansere stadig nye spillere for landslagsspill etter omtrent hver kamp. All PR er god PR. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja liker DEF selv, vittig type med glimt i øyet. Bra med en trener som VIL trene Odd. Synd at vi bare fikk med oss et poeng mot start. Så ikke kampen selv, men så langt jeg har forstått presset vi bra hele 1. plus at vi på ingen måte gjorde oss bort med 10 mann. Faen, skulle så gjerne hatt en trepoengær på bortebane! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Satse på seier idag mot ffk! Spent på hvordan vi spiller uten Bentley - og om Valencia holder en hel kamp. Gull bli re. Sees på stadion Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kom akkurat hjem fra stadion. Gud så deilig gutta, selv om kampen var jevnere enn jeg ville at den skulle vært. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 L E T T Bare synd vi ikke har en ny hjemmekamp neste gang. Irriterende, hvertfall nå som vi nettopp har hatt to bortekamper på rad. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Lettere å slå molde i molde enn hjemme faktisk. Molde har vært rå borte så langt Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nydelig de siste 10 kampene har vært fantastiske! Kommet ut av det vanskelige kampoppsettet med stil, etter Moldekampen venter det en haug med 3'poengere på rad Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Grattis til både Morten og Simen for uttak til landslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå