Corlan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Digg at denne tråden plutselig våkna igjen da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Men 7Bolaños, har du liksom akseptert at dere taper mot brann den 16? Det må du jo har gjort hvis vi skal falle ned fra 2. plassen Det aksepterte jeg da jeg så terminlista :!: Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hehehe. Men aksepterte du at dere kom til å vinne kampene dere har vunnet? Neppe. Ser ikke greia med å være realist. Vi er supportere, vi skal tro på seier uansett! Å ta den defensive holdningen, for evt å få seg en positiv overraskelse er jo bra det, men vi må uansett alltid tro på poeng! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hehehe. Men aksepterte du at dere kom til å vinne kampene dere har vunnet? Neppe. Ser ikke greia med å være realist. Vi er supportere, vi skal tro på seier uansett! Å ta den defensive holdningen, for evt å få seg en positiv overraskelse er jo bra det, men vi må uansett alltid tro på poeng! Jeg har troa på seier i alle kampene i sesongen utenom Lerkendal, men Brann Stadion på 16. mai tror jeg ærlig talt ikke vi greier. Dessverre. Men jeg håper selvsagt Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 NEEEI! Krise! Start kampen går samme kveld som CL finalen! Er nok ikke den eneste som vurderer å droppe turen p.ga det... Blir nok ganske få bortesuppere da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 NEEEI! Krise! Start kampen går samme kveld som CL finalen! Nei? Start - Odd går 21.6, mens CL-finalen går 27.6. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 NEEEI! Krise! Start kampen går samme kveld som CL finalen! Nei? Start - Odd går 21.6, mens CL-finalen går 27.6. ah takker, en liten mistake der ja blir nok tur til sørlandet likevel. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 blir nok tur til sørlandet likevel. Ingen vits. Vi knuser dere på tribunen, og på banen Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ingen vits. Vi knuser dere på tribunen, og på banen Fullt mulig dere knuser oss på tribunen, vi er mange men lite lyd... På banen derimot? Skeptisk! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Kan med tristhet i stemmen melde om at om Bolaños eller Goodson pådrar seg gult kort mot Brann, må de stå over mot dere EDIT: Er Hunter, Myggen og Bola. Ikke Clay Endret 15. mai 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Wow om Bolanos får suspensjon trur jeg sjansen for å vinne blir 20% større. Nå som vi ligger så godt ann skal jeg faktigst prøve å nyte kampen. Aksepterer faktigst et tap mot dere (men ikke om vi ikke vinner mot LSK) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Start - Odd går 21.6, mens CL-finalen går 27.6. Jepp, CL-finalen er flyttet til juni nå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Start - Odd går 21.6, mens CL-finalen går 27.6. Jepp, CL-finalen er flyttet til juni nå. Ja, de flyttet Vidar - Start frem til CL-finaledatoen, så UEFA fant ut hvor mange tilskuere de gikk glipp av og flyttet CL-finalen Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Digg med kamp idag! Gleder meg. Blir helt sikkert en morsom kam å se på. LSK må jo vinne forde de er dårlige og har lite poeng, mens odd MÅ vinne fordi de er best og ruler på banen. Yes! heia Odd Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dette blir spennende. Heia odd Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Digg at vi har Bentley, fantastisk spiller! Men spiller vi sånn til onsdagen vinner Start med minimum 4 mål... noe må gjøres Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, det her var slett. Dårligste første omgang så langt. Verre enn mot viking synes jeg til og med. Må heves mange hakk skal vi slå start. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Digg at vi har Bentley, fantastisk spiller! Men spiller vi sånn til onsdagen vinner Start med minimum 4 mål... noe må gjøres Nå spilte ikke vi fantastisk i går vi heller da. Men Brann i Bergen på 16. mai er ikke lett. Happy med 1 p Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Start blir en helt annen affære, og er redd for første tapet siden åpningen der, men det kan gå hvis vi hever spille til slik vi spilte mot brann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå