Gå til innhold

C55- ungdomstelefon??

Anbefalte innlegg

Hei!! jeg har tenkt å kjøpe Siemens C55 til sønnen min.. er det noe bra ungdoma telefon??? eller burde jeg kjøpe T300? har egentlig ikke lyst til å bruke mer en 1800 kr da. er det noen som vet hvor denne blir solgt billig? jeg vil helst kjøpe i en butikk..(ikke internett)

FINT om noen kunne ha hjulpet meg....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!!

Dete r ganske stor forskjell på en C55 og T300. Med de 1800,- har du tenkt til å kjøpe med eller uten abonemnet da?

C55 er en mye enklere telefone nn T300. Dete r en av topp telefonene til Siemens, den er veldig enkel å bruke og har de funksjonene du trenger. T300 derimot har de fleste nye funskjoner. Du kan koble på kamera, sende MMS meldinger, dne har fargedisplay, trebånds dekning, java spill etc... Den har ikke bluetooth støtte da.

Jeg jobber selv i Telebutikken og dere r ganske stor prisforksjell på disse to telefonene. Jeg husker ikke prisene uten abonnement, men med koster C55 498,- og T300 1498,-... Akkurat hva dus akl velge er vanskelig å si, det spørs helt hva du mener sønnen din trenger. C55 er en helgod telefon som har det som trengs. Men T300 er en telefon med funskjoner forbredt på fremtiden. Men jeg syen sogså T300 ikker så veldig pen å s epå, veldig firkanett.

Håper du ikke bare ble mer forvirra nå ;-)

Lenke til kommentar

T300 er klart en ungdomstelefon. Mye morsomt til den som voksne ikke skjønner poenget med. Skal snart kjøpe ny tlf selv (er 17) og mor og far skjønner ikke hvorfor jeg må ha en telefon til mange tusen når jeg kan kjøpen en 3510 til 1 krone. Noen voksen er håpløse....

Lenke til kommentar

Jeg er 14 år og ville heller hatt en T300 enn en C55.. MEN så ville jeg heller hatt en Nokia 3510i (Som jeg nettopp har kjøpt meg) framfor T300, det er fordi T300 ser hel JÆ***G UT!!!!! Jeg trenger heller ikke alle mulige fanzy finesser.. Fargeskjerm, polyfone ringtoner og T9 ordbok er egentlig det jeg trenger...

Kjøp C55 (eller 3510i)!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...