Engen1985 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg har et problem. Jeg har koblet pc'en med en s-video kabel til min tv og desktopen fungerer og dataspill og nesten alt fungerer bortsett fra en ting. Når jeg starter en videofil med uansett hva slags medieavspiller jeg bruker så skjer det noe rart. Etter noen minutter med perfekt avspilling så blir det en helt grønn skjerm på tv-en,men videoen fortsetter å fungere på pc-skjermen,men jeg må restarte medieavspilleren for at bildet skal komme tilbake på tv-skjermen. Bildet kommer også tilbake når jeg avslutter avspilleren. Da dukker desktop og alt opp igjen. Kan jeg få en løsning på dette av noen her? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 prøv a sett tv til primærskjerm Lenke til kommentar
Engen1985 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 prøv a sett tv til primærskjerm 8877783[/snapback] Jeg har gjort det. Problemet vedvarer. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 hva med å prøve et anet tv? bare for å teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå