Wattengård Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hepps. Jeg er ute etter en sak med minst 6" skjerm med touch. Det hadde vært kjekt om den kan lades i en vugge (cradle) Den må kjøre Windows CE (Windows Mobile) eller linux, eller være hackbar til å kjøre linux. Den må ha wifi. En Nokia 770/N800 passer sånn ca til beskrivelsen, men den er for dyr. Jeg trenger ikke alle de ekstra funksjonene som den har. Har tenkt på å bruke eldre pda'er, men skjermen blir litt liten for det jeg har tenkt å bruke den til. (Som jeg vil holde hemmelig litt lengre) Forslag? -C- Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Tviler faktisk på at noe slikt finnes. Men, HP Ipaq er jo et alternativ, selv om den ikke har 6" skjerm. Når det kommer til operativsystem så vet jeg faktisk ikke hva som kjører der. Tviler litt på at du finner noen PDA'er som kjører Windows CE når det tross alt er til tynnklienter. Regner med at HP Ipaq kjører Windows Mobile 5 eller eldre. Jeg har ikke sett noen PDA'er som kan lades i en "vugge", men derimot i en beholder til lading finnes vet jeg og HP Ipaq har dette. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Ja tenkte på den billig ipaqen, HZ1710 eller hva den heter. Den får man sikkert ladecradle til. Men jeg kunne tenkt meg litt større skjerm... -C- Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Stor skjerm og billig er vel strengt tatt en beskrivelse som ikke finnes. Jeg kan anbefale HTC Advantage X7500, men den er ikke gratis for å si det sånn. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hmm..innlegg nr 2 og 3 gjør meg forvirret! ikke gjør det please! ;-) rz1710 er ikke noe å trakte etter - hvis man skal ha en PDA som er up to date. 6" skjerm..må vel si meg enig med Moskus. Akkurat nå er HTC Advantage X7500 den med størst skjerm og den har det meste. Kun WM6 som mangler, og størrelse betyr tyngde. Ligger på rundt 10-12tusen uten abonnement. Med abonnement rundt 8500-9000kr. Kan jo ta en titt på hva Newphone tilbyr denne til? www.newphone.no - de leaser ut tlf i mot at man har Telenor eller Netcom abonnement. Har du kun stort display som krav? og hvorfor stort display? kanskje en UMPC hadde vært tingen? Ultra Mobile PC..Fortell litt mer om hva du skal bruke den til så kanskje vi kan hjelpe deg. Ja tenkte på den billig ipaqen, HZ1710 eller hva den heter. Den får man sikkert ladecradle til. Men jeg kunne tenkt meg litt større skjerm... -C- 8883327[/snapback] Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Den trenger egentlig ikke å ha noe datakraft whatsoever. Jeg skal bruke den som fjernkontroll til media i huset. Type Sonos sak. UMPC blir kjempeoverkill. En HZ1710 med VNC eller Silverlight for PocketPC tror jeg kanskje blir løsningen. Evt. så modder jeg den inn i et litt artigere skall -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå