Gå til innhold

Verdig arvtaker til N6280

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe inn telefon nå, da alt har skjært seg med min gamle 6280, skal heve kjøpet på den nå. Så jeg lurer litt på hva dere kan annbefale til rundt 2500kr uten abenoment? Kikker litt på Nokia 6300 og syntes den ser veldig fin ut. Har noen få krav til andre annbefalinger, skal være Nokia, helst "candybar (Vanlig tlf)", være solid og støtte minnekort, samt FM.

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som har noen andre forslag her altså? Skal kjøpe imårra, så hvis det ikke kommer noen innvendinger før det så kjøper jeg Nokia 6300.

~ Mortis360

8882344[/snapback]

Hei og hopp. Har ikke tenkt å komme med noen innvendinger da det virker som du er på god vei allerede. Ville bare skyte inn at 6300 er et meget bra valg. Har hatt den selv i et par måneder nå og liker den bare bedre og bedre. Brodern har en 6288 men må si jeg liker min bedre, selv om hans kanskje er sterkere rent spesifikasjonsmessig. (3g, bedre kamera)

Vil du ha en slank, solid telefon med fantastiske taster, ok kamera, bra OS og FM radio er valget i mine øyne lett.

Lenke til kommentar
Hei og hopp. Har ikke tenkt å komme med noen innvendinger da det virker som du er på god vei allerede. Ville bare skyte inn at 6300 er et meget bra valg. Har hatt den selv i et par måneder nå og liker den bare bedre og bedre. Brodern har en 6288 men må si jeg liker min bedre, selv om hans kanskje er sterkere rent spesifikasjonsmessig. (3g, bedre kamera)

Vil du ha en slank, solid telefon med fantastiske taster, ok kamera, bra OS og FM radio er valget i mine øyne lett.

8884886[/snapback]

Har allerede hatt en 6280, som er samme telefon som 6288. 3G har jeg aldri brukt igjenom de 14mnd jeg hadde den og kameraet er sjeldent i bruk, viktigste er at det er greit nok når man bruker det. Hovedgrunnen til at jeg skal bytte ut er at butikken jeg har kjøpt den hos bare surrer, nå har den vært borte i *SYV* uker. Fikk swap telefon etter fire uker, men den var skyvemekanismen dårlig på, noe den jeg leverte inn var nydelig på. Derfor vil jeg ha en 'vanlig' telefon denne gangen, har selv kikket på N6300 hos Elkjøp (Hvor jeg sansyneligvis kjøper den). Den virker veldig solid ja, OS'et er samme som 6280/6288, har lite bruk for hverken FM eller mp3 da jeg bruker min iPod Nano til musikk. Trur jeg går for 6300, skal opp å diskutere med Siba senere og få heva kjøpet slik at jeg kan få kjøpt ny.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...