Gå til innhold

Tips og ideer: eXperience TV


Anbefalte innlegg

noe av det samme som disco.

 

Dere burde også finne noen som har en liten kommentator i seg :) Sett han til å kommenter de viktigste matchene som foregår i de forskjellige compoene :) Med live stream, sånn at det nesten blir som å se på fotball osv.

 

edit: så noen hadde det samme forslaget som meg, jaja.. doitdoitdoit :D

9432657[/snapback]

Compoer skal streames og kommenteres ja. ;)

9432699[/snapback]

 

En ting kan være (siden streaming blir veldig lite å se på osv), Lag en nettradio også. Sånn at de som feks har counter strike source kan joine sourcetv og skru på nettradio :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting kan være (siden streaming blir veldig lite å se på osv), Lag en nettradio også. Sånn at de som feks har counter strike source kan joine sourcetv og skru på nettradio :)

9433067[/snapback]

Vil ikke det bli akuratt det samme som en live-stream da? Nå er ikke jeg så "into" Counter Strike Source, men vil da tro at det vil få de samme egenskapene som å spillte lyden og bildet i to streamer?

Lenke til kommentar
En ting kan være (siden streaming blir veldig lite å se på osv), Lag en nettradio også. Sånn at de som feks har counter strike source kan joine sourcetv og skru på nettradio :)

9433067[/snapback]

Vil ikke det bli akuratt det samme som en live-stream da? Nå er ikke jeg så "into" Counter Strike Source, men vil da tro at det vil få de samme egenskapene som å spillte lyden og bildet i to streamer?

9443956[/snapback]

 

 

Nei, Streaming er alltid litt lav oppløsning, og du får bare se det kommentatorene ser..

 

Men jeg har en ny ide, hva om du eXperience TV hver dag kårer dagens ace :p I 1.6, source+ de andre spillene. Kanskje gi en liten oppmerksomhet til han som acet ? bare en ide :)

Lenke til kommentar
Jeg kom på en ting nå som jeg leste tråden, hva med å lage et program som tar for seg de forskjellige WoW utrykkene.... ??

9456782[/snapback]

 

Vil vel være ganske kjedelig for de som ikke spiller wow, og ganske elementært for de som spiller wow ?:)

9461366[/snapback]

 

Hmm, ja, med nærmere ettertanke, så ja, hørtes bare gøy ut tidligere.. :ermm:

Endret av ThorU
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...