drz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 noe av det samme som disco. Dere burde også finne noen som har en liten kommentator i seg Sett han til å kommenter de viktigste matchene som foregår i de forskjellige compoene Med live stream, sånn at det nesten blir som å se på fotball osv. edit: så noen hadde det samme forslaget som meg, jaja.. doitdoitdoit 9432657[/snapback] Compoer skal streames og kommenteres ja. 9432699[/snapback] En ting kan være (siden streaming blir veldig lite å se på osv), Lag en nettradio også. Sånn at de som feks har counter strike source kan joine sourcetv og skru på nettradio Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En ting kan være (siden streaming blir veldig lite å se på osv), Lag en nettradio også. Sånn at de som feks har counter strike source kan joine sourcetv og skru på nettradio 9433067[/snapback] Vil ikke det bli akuratt det samme som en live-stream da? Nå er ikke jeg så "into" Counter Strike Source, men vil da tro at det vil få de samme egenskapene som å spillte lyden og bildet i to streamer? Lenke til kommentar
drz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En ting kan være (siden streaming blir veldig lite å se på osv), Lag en nettradio også. Sånn at de som feks har counter strike source kan joine sourcetv og skru på nettradio 9433067[/snapback] Vil ikke det bli akuratt det samme som en live-stream da? Nå er ikke jeg så "into" Counter Strike Source, men vil da tro at det vil få de samme egenskapene som å spillte lyden og bildet i to streamer? 9443956[/snapback] Nei, Streaming er alltid litt lav oppløsning, og du får bare se det kommentatorene ser.. Men jeg har en ny ide, hva om du eXperience TV hver dag kårer dagens ace I 1.6, source+ de andre spillene. Kanskje gi en liten oppmerksomhet til han som acet ? bare en ide Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hva er egentlig ace? (Jeg kan ikke noe om CS) Lenke til kommentar
drz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hva er egentlig ace? (Jeg kan ikke noe om CS) 9450326[/snapback] Det er når en spiller fra det ene laget dreper alle spillerne fra det andre laget i samme runde. Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg kom på en ting nå som jeg leste tråden, hva med å lage et program som tar for seg de forskjellige WoW utrykkene.... ?? Lenke til kommentar
drz Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg kom på en ting nå som jeg leste tråden, hva med å lage et program som tar for seg de forskjellige WoW utrykkene.... ?? 9456782[/snapback] Vil vel være ganske kjedelig for de som ikke spiller wow, og ganske elementært for de som spiller wow ? Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg kom på en ting nå som jeg leste tråden, hva med å lage et program som tar for seg de forskjellige WoW utrykkene.... ?? 9456782[/snapback] Vil vel være ganske kjedelig for de som ikke spiller wow, og ganske elementært for de som spiller wow ? 9461366[/snapback] Hmm, ja, med nærmere ettertanke, så ja, hørtes bare gøy ut tidligere.. Endret 11. september 2007 av ThorU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg