Gå til innhold

Tips og ideer: eXperience TV

Anbefalte innlegg

#3 Gå å vekke sovende personer og spør dem mange dume spm eller noe? Da mener jeg ikke plage dem eller noe. Men sovende personer som våkner er alltid noe ekstra morsomt i.

Gratulerer, desidert dummeste forslaget jeg har lest hittil. Hvis ikke lyder eller noe annet holder deg våken, så skal vi komme og vekke deg! Jess, da blir hwx populært!

8996134[/snapback]

wo0ly ble herved erklært som helt. Han har også vunnet en pose Capri Sonne! Å vekke folk som sover utgår. Det medfører rett og slett ikke riktighet at vi først ber folk om å få nok søvn, for så å vekke dem opp igjen for å stille spørsmål.

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå skrev jeg ganske feil la jeg merke til :cry:

Det jeg skrev ble skrevet klokka halv seks om morgenen så jeg tenkte meg lite om. Det jeg mente er å kanskje stille trøtte personer noen spm, eller iallefall folk som ikke er helt klare^^. Mente egentlig helt feil, jeg er veldig lei meg. Skrev veldig feil, tenkte meg ikke om. Men kanskje finne noen litt trøtte personer og spør hvordan de har det, ikke plage dem. Hvis dere skjønner, hvis du ser folk sover så vekker man jo dem ikke. Men hvis de ser litt trøtte ut. ta sånn 5 på gaten folk, og velg bare folk som ser ut til at de ikke er helt våkne, da vil man få litt rare svar. Sry altså folkens, skrev litt feil :cry: :cry:

Lenke til kommentar

Hadde vært tøft å sette opp et kamera som filmet hele oppriggingen, og som kunne kjøres i fortfilm under en reportasje om forberedelsende e.l.

Har forresten tenkt å sende søknad nå, så håper dere fortsatt har behov for mer mannskap. ;)

Lenke til kommentar
Hadde vært tøft å sette opp et kamera som filmet hele oppriggingen, og som kunne kjøres i fortfilm under en reportasje om forberedelsende e.l.

9035787[/snapback]

Det hadde vi i fjor, det er skikkelig stilig. :) Man ser virkelig arbeidet som går med i det når man bruker slike filmer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

noe av det samme som disco.

Dere burde også finne noen som har en liten kommentator i seg :) Sett han til å kommenter de viktigste matchene som foregår i de forskjellige compoene :) Med live stream, sånn at det nesten blir som å se på fotball osv.

edit: så noen hadde det samme forslaget som meg, jaja.. doitdoitdoit :D

Endret av emilya
Lenke til kommentar
noe av det samme som disco.

Dere burde også finne noen som har en liten kommentator i seg :) Sett han til å kommenter de viktigste matchene som foregår i de forskjellige compoene :) Med live stream, sånn at det nesten blir som å se på fotball osv.

edit: så noen hadde det samme forslaget som meg, jaja.. doitdoitdoit :D

9432657[/snapback]

Compoer skal streames og kommenteres ja. ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...