MSg Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) #3 Gå å vekke sovende personer og spør dem mange dume spm eller noe? Da mener jeg ikke plage dem eller noe. Men sovende personer som våkner er alltid noe ekstra morsomt i. Gratulerer, desidert dummeste forslaget jeg har lest hittil. Hvis ikke lyder eller noe annet holder deg våken, så skal vi komme og vekke deg! Jess, da blir hwx populært! 8996134[/snapback] wo0ly ble herved erklært som helt. Han har også vunnet en pose Capri Sonne! Å vekke folk som sover utgår. Det medfører rett og slett ikke riktighet at vi først ber folk om å få nok søvn, for så å vekke dem opp igjen for å stille spørsmål. Endret 7. juli 2007 av Mathiassky Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Mathias derimot er alltid klar for å være litt ekstra våken Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 nå skrev jeg ganske feil la jeg merke til Det jeg skrev ble skrevet klokka halv seks om morgenen så jeg tenkte meg lite om. Det jeg mente er å kanskje stille trøtte personer noen spm, eller iallefall folk som ikke er helt klare^^. Mente egentlig helt feil, jeg er veldig lei meg. Skrev veldig feil, tenkte meg ikke om. Men kanskje finne noen litt trøtte personer og spør hvordan de har det, ikke plage dem. Hvis dere skjønner, hvis du ser folk sover så vekker man jo dem ikke. Men hvis de ser litt trøtte ut. ta sånn 5 på gaten folk, og velg bare folk som ser ut til at de ikke er helt våkne, da vil man få litt rare svar. Sry altså folkens, skrev litt feil :cry: Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) TSP: Mathias har heldigvis også makt til å kaste samtlige ut av hallen/lanet; både deltagere og crew. BRING IT ON!! :!: Silo: Det hørtes bedre ut ja. Endret 7. juli 2007 av Mathiassky Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 TSP: Mathias har heldigvis også makt til å kaste samtlige ut av hallen/lanet; både deltagere og crew. BRING IT ON!! :!: Silo: Det hørtes bedre ut ja. 9027006[/snapback] en ekstra capri sonne for me ? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ikke denne gangen gitt Men du har en på listen her, og det er ikke værst bare det ^^ Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hadde vært tøft å sette opp et kamera som filmet hele oppriggingen, og som kunne kjøres i fortfilm under en reportasje om forberedelsende e.l. Har forresten tenkt å sende søknad nå, så håper dere fortsatt har behov for mer mannskap. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hadde vært tøft å sette opp et kamera som filmet hele oppriggingen, og som kunne kjøres i fortfilm under en reportasje om forberedelsende e.l. 9035787[/snapback] Det hadde vi i fjor, det er skikkelig stilig. Man ser virkelig arbeidet som går med i det når man bruker slike filmer. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har forresten tenkt å sende søknad nå, så håper dere fortsatt har behov for mer mannskap. 9035787[/snapback] Det har vi Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har forresten tenkt å sende søknad nå, så håper dere fortsatt har behov for mer mannskap. 9035787[/snapback] Det har vi 9039229[/snapback] Da var jeg med. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har forresten tenkt å sende søknad nå, så håper dere fortsatt har behov for mer mannskap. 9035787[/snapback] Det har vi 9039229[/snapback] Da var jeg med. 9040925[/snapback] Congratulations Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 TSP: Mathias har heldigvis også makt til å kaste samtlige ut av hallen/lanet; både deltagere og crew. BRING IT ON!! :!: Silo: Det hørtes bedre ut ja. 9027006[/snapback] I have immunity! Lenke til kommentar
Reetardo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Lag noe som fokuserer heftig på e-sport. Gode kommentatorer, masse kamper som vises, osv. 8881053[/snapback] Helt enig! Vise masse spilling i div kompoer! /God sommer folkx Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Trenger dere kamera mann ;D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Trenger dere kamera mann ;D 9220780[/snapback] Det er litt sent å melde seg på nå, men hvis du er interessert kan du lese mer her og eventuelt sende en PM til kennethdammyr. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Det er strengt tatt ikke for sent å melde seg på. Vi trenger alle de frivillige vi kan få. Send en søknad du Lenke til kommentar
Sorro Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ikke "5 på gaten", "5 på lanet" Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hadde sikkert vert poppis med noen guider til simple ting, enkel tweaking av pc, how to google(noen personer kan rett ogslett ikke google), spørre randomer om forskjellige spm og teste hvor smarte folk er. Lenke til kommentar
drz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) noe av det samme som disco. Dere burde også finne noen som har en liten kommentator i seg Sett han til å kommenter de viktigste matchene som foregår i de forskjellige compoene Med live stream, sånn at det nesten blir som å se på fotball osv. edit: så noen hadde det samme forslaget som meg, jaja.. doitdoitdoit Endret 5. september 2007 av emilya Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 noe av det samme som disco. Dere burde også finne noen som har en liten kommentator i seg Sett han til å kommenter de viktigste matchene som foregår i de forskjellige compoene Med live stream, sånn at det nesten blir som å se på fotball osv. edit: så noen hadde det samme forslaget som meg, jaja.. doitdoitdoit 9432657[/snapback] Compoer skal streames og kommenteres ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg