Gå til innhold

Tips og ideer: eXperience TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mente du kanskje å foreslå at noen raider i WoW mens vi filmer?

8945955[/snapback]

Ja, raider Orgrimmar eller no. Alltid like morsomt å se på. Eller høre med de mest hardcore-gamerne på LAN'et om de skal gjøre noen store instancer i løpet av LAN'et. Da kan man kjøre instancen dirkete på eTV.

Lenke til kommentar
Ja, raider Orgrimmar eller no. Alltid like morsomt å se på. Eller høre med de mest hardcore-gamerne på LAN'et om de skal gjøre noen store instancer i løpet av LAN'et. Da kan man kjøre instancen dirkete på eTV.

8987030[/snapback]

Sorry ass, lyst til å forklare på et språk vi "ikke-gamere" forstår eller? :p

Lenke til kommentar
Han mener at dere kanskje kan avtale med en litt hardcore guild som er på lanet.

Om dere kan sett opp en live stream fra et wow raid som kan vises på storskjerm forran alle andre nerdene.

De gjorde det på TG06 og det blei en stor suksess.

8988499[/snapback]

Bra sagt Magnus. Det var det jeg mente. Sleit med å få forklart meg :p

Lenke til kommentar

#1 Hvis dere skal streame noe, ha en egen nettside der folk må gå på. Som folk synes det er kult å bare gå inn på.

#2 Kanskje ikke det morsomste, men lag reportasjer når folk driver å "bygger opp lanet" Film fra det, så folk kan se lokalet før de drar ditt kanskje?

#3 Gå å vekke sovende personer og spør dem mange dume spm eller noe? Da mener jeg ikke plage dem eller noe. Men sovende personer som våkner er alltid noe ekstra morsomt i.

#4 Compoer: Skaff dere kommentatorer til kampene i alle compoer. Ikke de første, men de som begynner å bli til slutt. Før vær kamp snakker dere med kapteiene på vært lag.

#5 5 På gaten som andre har nenvt, om hva de liker å drikke mest, hvor lenge har du vært våken osv.

#6 Oppsumer vær kveld/natt hva som har skjedd den pågende dagen, dette er for å vise til folk som ikke sitter på lanet hva de går glipp av. Ha en sånn videodagbok eller noe, der folk hilser hjem til noe. Ta det beste av det å lag noe morsomt av det.

Kommer kanskje på mere senere. Men klokka halv seks om morgene, er jeg ikke i det beste tenke humøret^^

Lenke til kommentar
Jeg tror TSP er den som kan WoW i crewet våres.

8991052[/snapback]

Jeg er kun lvl 22, men ja :cool:

WoW - Kenneth ordbok:

Raid: Det som Kristoffer sa, men det kan i tillegg være å angripe en av hovedbyen til den andre "nasjonen".

Nasjonene: Det er to inngrupperinger/nasjoner, disse er "Horde" og "Alliance". Disse to kan kjempe mot hverandre, du kan dra til territoriene til Horde om du er Alliance for å angripe og omvendt.

Horde: Består av raser som er litt "skitne", slik som Orc, troll osv.

Alliance: Består av de litt mer fine og kjepphøye rasene som dverg, mennesker osv.

Orgrimmar: Hovedby for Horde, litt usikker på om det er korrekt, men tror det er den mest besøkte byen. Det virker i alle fall slik.

Thunderbluff: Hovedby for Horde

Undercity: Hovedby for Horde

Hovedbyer for Alliance: Hakke peil, spiller bare Horde :wee:

Instance: En instance er litt spesiell. Det er et sted hvor du skal overvinne tøffe beist og bosser. Men til forskjell fra den vanlige verden, må du inn gjennom noe vannhinnelignende opplegg ^^. Det er og veldig uvanlig at en går alene inn et slikt sted, for eneste måten å få hjelp på er at du har en gruppe. Og de eneste du kan se inne i instancen er besitene og de i gruppen din som er der inne. For i den vanlige verden i WoW kan du se andre spillere hele tiden rundt deg, men ikke i instances, instancene blir nemlig skilt ut på en måte som gjør at den er unik for din gruppe. Ufattelig vanskelig for meg å forklare, spør en annen ^^ I instances så har forresten ikke beistene mulighet for å spawne. Men om du går ut fra instancen + de andre i gruppa, er alle beistene på plass igjen.

Her er det vel mye som ikke stemmer, men en WoW-proff får evt. rette opp i hva jeg, en WoW-n00b nå har skrevet :wee:

Lenke til kommentar
#3 Gå å vekke sovende personer og spør dem mange dume spm eller noe? Da mener jeg ikke plage dem eller noe. Men sovende personer som våkner er alltid noe ekstra morsomt i.

Gratulerer, desidert dummeste forslaget jeg har lest hittil. Hvis ikke lyder eller noe annet holder deg våken, så skal vi komme og vekke deg! Jess, da blir hwx populært!

Lenke til kommentar
Gratulerer, desidert dummeste forslaget jeg har lest hittil. Hvis ikke lyder eller noe annet holder deg våken, så skal vi komme og vekke deg! Jess, da blir hwx populært!

8996134[/snapback]

Er enig i at vi ikke skal gjøre dette mot deltakerne. Arrangørene derimot :whistle:

Lenke til kommentar

For å utfylle TSP litt:

Alliance hovedbyer

Ironforge: Dvergenes hovedstad

Stormwind: Menneskenes hovedstad

Darnassus: Alvenes hovedstad

Etter ekspansjonen har det vel kommet hovedsteder til de to nye rasene, men aner ikke hva de heter. Lenge siden jeg har spilt WOW nå. ;) Men litt kan jeg jo.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...