Gå til innhold

Tips og ideer: eXperience TV


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

I likhet med resten av crewet til The eXperience er vi i eTV-crewet også i full gang med planlegging av høstens arrangement. Planen er at vi skal lage en TV-kanal over nett som skal sende alt av aktuelle saker. Det være seg sceneshow, compoer, stemningsrapporter osv. I den forbindelse ønsker vi litt feedback fra dere brukerne. Kom med deres tanker rundt eTV:

  • Hva kunne dere tenke dere å se?
  • Hva er dere lei av?
  • Tips og triks
  • Preferanser på hvordan nett-TV presenteres(flash, wmv, pop-up, egen side...)
  • Din mening!

Samtidig vil jeg nevne at vi fortsatt har behov for flere medlemmer i crewet, så om du kunne tenke deg å bidra er det bare å sende en søknad.

 

Spre gjerne tråden videre til venner og bekjente, så får vi flere synspunkter.

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir dette som livestreamen til TG07?

8880907[/snapback]

 

kan vel si at livestreamen til TG blir amatør i forhold... eTV kommer til å sende alt som skjer fra Vallhall, som om du skulle sett det på nrk... så det blir liveTV på internett ikke TGstream.. hvis du skjønner.. :p

Lenke til kommentar
Har dere tenkt til å tjene litt penger på å ha reklame? Pengene må jo selvfølgelig gå til premier til konkuranser som blir utlyst på eTV. ;)

8889903[/snapback]

 

 

hehe får vel kanskje si det sånn da at vi må jo ha utstyr.. så hvis vi får sponsa utstyret så må vi jo nesten bare reklamere.. :p så vi kan ikke regne med å få inn noe peng til konkurranser.. og på en annen side (eller forsåvid samme side av saken) så er vi der kun for å fortelle alle andre som ikke er på The eXperience, om hvor kult det er der... så konkurranser det får event og compo ta seg av.. ikke oss.. så da får du takke deg selv for at du ikke kom.. :p

 

BTW: Ideen var ikke dum, så kom gjerne med mer.. :D

 

PS: dette er min mening. IKKE eTV sin.. så det får være opp til de andre å si hva de mener om saken.. ;)

Lenke til kommentar

Noe jeg tror kunne vært kult er f.eks "hjemme-hos"-reportasjer av profilerte gamere. Det må da selvfølgelig være gamere som bor i nærheten av Oslo.

 

Og ikke minst intervjuer. (Da gjerne av flere profiler enn kun CS-spillere ...)

 

 

Jeg er så utrolig lei av alle intervjuene med folkene bak arrangementet. Selvfølgelig, de gjør en fantastisk innsats, men det er ikke ting som folk flest finner veldig underholdene å sitte å se på.

Lenke til kommentar
Da får dere ha flerkameraproduksjon med GlobeCastere og Arkaos mot storskjermene da. :)

8894127[/snapback]

Det blir en flerkameraproduksjon.

 

Akkurat det tekniske skal jeg ikke gå inn på ettersom at det ikke er ferdig bestemt.

Akkurat nå lurer vi på hva folk vil se på av programmer ol.

Lenke til kommentar
Hadde vært kjekt om dere hadde valgt en presenteringsplattform som fungerer på andre operativsystemer enn MS. Flash fungerer greit på Linux.

8901602[/snapback]

Men VLC fungerer jo på Linux-distroer?

 

Er det ikke en ulempe med flash at kvaliteten har en viss begrensning? Og at CPUen må utføre alle prosesser, noe man kan unngå med f.eks. WMV.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...