Gå til innhold

Fotball-treff i Oslo - The aftermath

allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pfft, gjør som Bjørn... Buss i ti timer for å spille fotball med OT-folk i Oslo :)

8877886[/snapback]

Tssk. 10 timer for å sove i senga mi, vel.

Creds til han for å dra så langt.

Jeg skulle jo være med. Ida ble driiit lei seg da jeg ringte!

8878053[/snapback]

Det er rart du. :(

Takk for en morsom dag, alle sammen. Jeg koste meg skikkelig, selvom laget mitt kom på sisteplass. xD Men jeg bare sier i fra; jeg slapp inn målet til Kenneth med vilje...

Zlatzman og Equerm kræsja hos meg i natt. Det var kews.

Forøvrig sløvt at jeg var den eneste jenta som spilte. Men shit au, jeg var på dreamteam-laget. :cool:

Edit: Dagens dumme ble da Martinius stod på bussholdeplassen i Oslo og sendte meg en mld om jeg visste når bussen gikk. :!:

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Pfft, gjør som Bjørn... Buss i ti timer for å spille fotball med OT-folk i Oslo :)

Det var verdt det :cool:

Tssk. 10 timer for å sove i senga mi, vel.

Creds til han for å dra så langt.

Jeg fikk jo sove i senga di :D

I'll be back @ Metallica konsert også ;)

Lenke til kommentar

Håhå, jeg kommer ikke over hvor morro det var.

Først møte ved Tigern. Været var nydelig, humøret var på topp og alt var bare kos. Så gjaldt det å få trykka alle nerdene inn i samme buss. :!: Følte meg litt mamma der da.

Så kamper, hvor alle var halvdøde etter første omgang. :wee: Jeg som var høylytt fordi laget mitt ikke snakka sammen (men dere er elsk alle sammen uansett <3).

De søte tvillingene, nerdekosen, sprittusjinga.

På Gressholmen ble det intime betroelser. :!: (Equerm har drept en ku, forresten). JohndoeMAKT som satt så vondt at han måtte låne Roskildestolen min. ilpostino som fikk solbrilleskille. Måkehatet, McDonalds-humoren, slitet med å få tent på grillene. :wee:

Pai, bazukh, Equerm, Zlatzman og jeg som sang "en buss-sjåfør" sammen med et par fulle folk på 60-bussen hjemover. :wee:

Og ikke minst, pysjamasparty hos meg med Zlatzman og Equerm. Vi fyrte i Toystory, men jeg slokna ganske fort. Tror det bare var Zlatzman som fikk med seg hele filmen.

Må gjentas. :wee:

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Jeg tar med rosa :D

(Hvis det finns?)

Jeg har en på jobben som du kan få :wee:

Dette var kjempeartig, må gjentas.

Nå sitter jeg på en cybercafe (wtf kaller dere det?) og knoter siden jeg ikke rakk første bussen hjem så må jeg vente på neste som går klokken 10 i kveld :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...