Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Pfft, gjør som Bjørn... Buss i ti timer for å spille fotball med OT-folk i Oslo Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 16 år, aldri i verden at jeg hadde fått lov Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) "Hvem er han fyren?"- Han ilpostino "Hvem?" - Vi bare sier han med blå sokker! :!: 8877791[/snapback] Tror faktisk jeg sto rett i nærheten og fikk med meg den samtalen. Endret 16. juni 2007 av TSP Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 16 år, aldri i verden at jeg hadde fått lov 8877911[/snapback] Alltid lettere å få tilgivelse enn tillatelse Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tror faktisk jeg sto rett i nærheten og fikk med meg den samtalen. Hehe, hvem var du? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg skulle jo være med. Ida ble driiit lei seg da jeg ringte! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvem av Idaene? Var jo tre stykker der, smule forvirrende på en måte liksom... Lenke til kommentar
pklangbakk Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 edit: Jeg, St.Matias og pklangbakk var de enste som var igjen på ekeberg. Vi grilla noen pølser før vi stakk. Dårlig tid pga tog osv, så ble ikke med til The Long Islands. Vi rydda iallfall opp etter alle 8877470[/snapback] *kremt* det var vel helst jeg som plukka søppel vel? *kremt* Jeg var forøvrig også han høye med lsk-drakta. Til de av dere som kom med meningsløse kommentarer som: "LSK suger" etc, jeg antar at dere er apekatter, lykke til i morra Hele arrangementet var kjempebra initiativ, selv om jeg kanskje ønsket meg en super-duper finale mellom vinnerne av "winner- og loserbrackets". Ses vel neste gang ^^ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vi burde vel strengt tatt hatt litt mer innledende runder... 2x10 min i stedet, der alle lag spilte mot alle, og de med flest poeng eller mål møtte hverandre i finale... Blitt litt mer spilling også da, kanskje... Noe å tenke på til neste gang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Hvem av Idaene? Var jo tre stykker der, smule forvirrende på en måte liksom... 8878107[/snapback] Aids EDIT; Kitty og faktisk. Endret 16. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Hvis jeg het Ida, ville jeg også vært lei meg Endret 16. juni 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Regnet med det var Aids, ja Du får bli med neste gang, så får vi som liker litt en litt annen musikkstil enn 90% av folka her inne diskutere litt. Jeg gikk forresten med t-skjorte fra Q-Base, en helt syk technofestival i Nederland, bare for å vise litt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hahaha! Jeg vurderte "Ferry Fucking Corsten" t-skjorta mi Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Woow, ilpsotino det var maken til fort du kom deg hjem da, bor du i oslo? Jeps. bor på Sinsen. det tar cirka 12 minutter fra Jernbanetorget til der jeg bor med buss. Jeg brukte nøyaktig 2 timer på å komme meg fra gressholmen og hjem Fikk haik etter andre bilen bra det da, så slapp du iallefall å sove på en benk med masse skumle mennesker. "Hvem er han fyren?"- Han ilpostino "Hvem?" - Vi bare sier han med blå sokker! ilpostino er italiensk og betyr "postmannen". jeg tok ibruk nicket etter at den italienske filmen il postino kom til Norge, på den tiden jobbet jeg i posten og da jeg er ganske mye på kino ble egentlig det et naturlig valg. jeg bruker det nicket på msn, icq (da jeg brukte det), hjemmesiden min (ilpostino.no), IRC og alle andre steder hvor et nick brukes. 16 år, aldri i verden at jeg hadde fått lov jeg arrangerte et treff i februar og da tilbød jeg meg at engstelige foreldre kunne ringe på forhånd hvis de lurte på hva som var greia. hadde du tatt det opp kunne jeg sikkert tilbudt meg noe av det samme denne gangen også. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Åååå, jeg vil bo i Oslo. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Er heldig som ikke bor så langt unna. Tar bare ca en halv time å ta tog. problemet er bare når man tar feil tog.. "Er ikke det oslofjorden?" Endret 16. juni 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Er heldig som ikke bor så langt unna. Tar bare ca en halv time å ta tog. problemet er bare når man tar feil tog.."Er ikke det oslofjorden?" hvis du sa også sovner før du oppdager du er på feil tog har du gjort det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Da har jeg lagt ut et par bilder, ikke noen spesielt bra eller spennende da, men fortsatt flere bilder i tråden ## LAGT TIL AV ILPOSTINO ## linken til bildetråden er https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=783390 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 @ L4R5 Den har jeg brukt for mange ganger @ Ilpostino Skal huske det til en eventuell neste gang Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 da er vi hjemme meg og Ida ( bazukh ) hun "sover" hos meg i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå