Gå til innhold

Fotball-treff i Oslo - The aftermath

allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Vrient å forklare Hamaestra. Var en fyr som ikke var særlig sosial, lav. Bukse på meg, svart t-skjorte med hw.no TG 06 bakpå. Spilte på eTVlaget. Det laget som vant hele greiene.

Holdt meg en del sammen med videokameraet dere sikkert så noen ganger, i tillegg til dette Kenneth, Hrisebro, Petter, Daniel og Anders.

Men på eTVlaget der var det en fyr som minnet meg veldig om noen fra tønsbergsområdet. Vet jeg har sett han før. Lurer på hvem det var.

Lenke til kommentar

Nerder er asosiale dyr. Å tvinge dem sammen gjør ikke nødvendigvis at alle blir bestevenner med en gang. Bare se på TG. Knapt noen som tør å hilse på sidekompisen sin, men sitter og stirrer på PC'n og ber folk PÅ FORUMET som ER DER om hjelp via forumet.

Lenke til kommentar
Nerder er asosiale dyr. Å tvinge dem sammen gjør ikke nødvendigvis at alle blir bestevenner med en gang. Bare se på TG. Knapt noen som tør å hilse på sidekompisen sin, men sitter og stirrer på PC'n og ber folk PÅ FORUMET som ER DER om hjelp via forumet.

8876469[/snapback]

Bite me. Vi beviste jo nettopp i dag at vi også kan være sosiale og ha det gøy!

Lenke til kommentar
Jeg torde faktisk å snakke med en jente uten å få traumer så ja, nerder kan være  sosiale også :wee:

8876619[/snapback]

En jente? :hmm:

Åh! Jeg skulle jo komme, men klarte jo så klart å glemme det da :cry:  Dumme meg. Får håpe at det ikke blir leneg til neste gang :)

8876617[/snapback]

Hihi, vi kan arragere en megazone-ting neste gang :D

Lenke til kommentar
Jeg torde faktisk å snakke med en jente uten å få traumer så ja, nerder kan være  sosiale også :wee:

8876619[/snapback]

En jente? :hmm:

Åh! Jeg skulle jo komme, men klarte jo så klart å glemme det da :cry:  Dumme meg. Får håpe at det ikke blir leneg til neste gang :)

8876617[/snapback]

Hihi, vi kan arragere en megazone-ting neste gang :D

8876628[/snapback]

Åja, det hadde vært gøy, men muligens ikke så altfor sosialt da :roll:

edit: Eller paintball. :p Så kan alle sitte på OT-baren og forttelle om alle blåmerkene sine :p

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar

haha jeg har en blemme på beinet :p

Trur den har bygd seg opp av all den løpinga og basketball spillinga jeg har gjort i det siste, pluss i dag :p

Også har jeg "fint" skille på armen xD

Litt stort bilde, og litt lite muskel, men man ser skillet :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
cimg1528.jpg
Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...