Gå til innhold

Fotball-treff i Oslo - The aftermath

allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var godt intiativ dette. Men skuffende få som snakker om vinnerne her. eTV -laget gruste samtlige og vi slapp inn kun et mål. :ph34r::cool:

Men det er et par ting jeg føler må forbedres til neste gang. Det jeg skriver her er så absolutt rettet mot meg selv og! ;) For jeg var ikke særlig sosial eller livat selv.

1. Være litt mer livat generelt dette innebærer:

*Hvor var den heiagjengen? Hørte knapt heiing.

*Hils på hverandre tidlig. Det bør legges opp til en presentasjonsrunde. Selv om det kan virke barnslig kunne det nok løst seg mer opp ved å ha en navnelek av et slag.

*Hvor ble det av klappene på skuldrene, det å småsnakke med motstandere og medspillere under kampen osv.? Lite til dette. Ikke mye jubel eller klapping når det ble mål heller.

2. Flere kamper, mer oppstyr.

*Jeg ante ikke at det var finale før den var over omtrent. Ikke ble det gjort noe stort poeng ut av hvem som var vinnere heller.

*Flere kamper

3. Opprydding.

*Når de fleste hadde gått så det ut som rene søppelplassen.

Bare litt konstruktiv kritikk i tillegg til all rosen, for det var flott intiativ. Og jeg fikk til og med sparket ballen inn i mål. :wee:

Endret av TSP
Lenke til kommentar
jeg rydda opp etter meg :wee:

8876131[/snapback]

Men veldig mange gjorde ikke. Det ble ryddet godt over to poser søppel, og 15.50,- i flaskepant etterpå.

Edit: Noen ødela også stemningen med å klage på LSK! Alle vet at LSK er best! :p

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

Var bra det her! cred til Aidskake for å ha fiksa dette her! Var gøy å møte en del av de folka jeg har snakke med på forumet selv om omtrent ingen hadde peiling på hvem jeg var.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Whitedragon var faktisk der, Hemmelig identitet ftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...