jingt Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) hey, har ikke lasta den opp noen sted, så zippa ned hele sida. men skulle gjerne hørt litt kritikk. Litt morsomt at jeg har laget hele sida i rødt hvitt, eller? edit: ordna på grimstad Endret 19. juni 2007 av venn Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vel, ikke noe å rope hurra over. Er også en ide å plassere grimstad riktig på kartet. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 obs, grimstad ble litt galt det, men hva burde jeg gjøre anderledes på resten?? Lenke til kommentar
Romy Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg ville ha brukt mer tid på denne Kan designe nettside for deg, hvis du ikke har tenkt å bruke tid selv. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Har nok av tid.. Trenger bare kritikk.. prøvde å gjøre den så enkel som mulig, og lage minst mulig rot. logoene må være der. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 > Litt morsomt at jeg har laget hele sida i rødt hvitt, eller? Nå har du jo faktisk ikke det, da. 100% svart skrift er forøvrig ikke helt bra. Lag skrifta i en mørk rødtone eller grå. Times New Roman er dessuten ikke passende til stor skrift og menyen, les litt om typografi. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Okey, har forandra litt på den.. Forandra litt på skrift og farger + tok bort den stripete ramma Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) bumb.. har forandra litt Endret 21. juni 2007 av venn Lenke til kommentar
Romy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Mann du kan ikke gå ut med en slik firmaside. Lær deg mye mer om webdesign først edit: fra litt til mye Endret 21. juni 2007 av romy Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Eg vil anbefale deg å lære deg noko som heiter xHTML og CSS. Då kan du lage fine sider, men det kan ta litt tid. Eg syns sida di rett og slett vart keisam (kjedeli, om du forstår...). Det var for lite design, sida gjorde ikkje inntrykk på meg, fordi ho var jo nesten berre svart/raud skrift og kvit bakgrunn! Eg kunne tenkje meg litt fargar i bakgrunnen, og kvifor ikkje ha litt meir på framsida? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 okey, den er grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå