ferrgott Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tittelen sier det meste. Jeg har den standard "Recently Played" smartlisten, men den er ganske fylt opp, og nå har den stoppet å oppdatere seg. Eneste kriterier for listen er at de er sist spilt innen de siste to ukene. Og den "Oppdater Automatisk" er krysset av. Nå, 14 dager etter første spilte låt, har den stoppet å legge til sanger i listen. Hvordan kan jeg gjør slik at sanger som er f.eks 12 dager siden de sist ble spilt blir kastet ut av listen? Og de som lurer på hvorfor jeg trenger dette er fordi jeg fører opp sanger som er nylig spilt på min iPod til en side som heter last.fm. Last.fm Et annet spørsmål, er det en måte som gjør at jeg kan automatisk legge til sanger som blir lagt inn i en mappe på maskinen min inn i biblioteket på iTunes? Tenk på det som synkronisering med maskinen min? Takk for svar! Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Skjønte ikke helt problemet ditt men det du kan gjøre er å trykke fil lag smart spilleliste. der kan du da sette inn forskjellige allternativer. For når listen skal vare fra og til etc. Sjekk det ut. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
ferrgott Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Ja, det vet jeg. Men problemet var det at den stoppet å virke. Når jeg hadde spilt ferdig en sang, ble den ikke lagt til i listen lenger. Det virket som om listen var "full", eller noe. Så er det en måte å gjøre slik at sanger som ble spilt for så og så lenge siden blir kastet ut av listen? Slik jeg kan få vekk de som er gamle, og gjøre plass til nye på listen. Dårlig formulering fortsatt? Vanskelig å ordlegge seg skikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå