Gå til innhold

Sony Ericsson T200

Anbefalte innlegg

JEg har bare et spørsmål....

Jeg kjøpte mobilen ny fra butikk, men den er så utrolig treg når jeg skriver meldinger! Dersom jeg skriver en setning, må jeg faktisk vente noen sekunder for å se hva som blir skrevet.... Ehh ikke sikkert at dere skjønner det jeg mener, men...

Har hørt at man kan oppdatere softwaren. Går det ann på denne telefonen?? Sony Ericsson T200 heter den.. Hehe :lol:

Forcheese

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke at en SW oppdatering vil hjelpe deg stort. Du kan jo se hvilken software du har ved å ta:

>*<<*<*

Jeg vet heller ikke hvilekn software som er nyeste på T200 men det kan du sikkert finne ut ved å lete litt på www.esato.com eller andre Sony-Ericsson forum.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke at en SW oppdatering vil hjelpe deg stort. Du kan jo se hvilken software du har ved å ta:

>*<<*<*

Jeg vet heller ikke hvilekn software som er nyeste på T200 men det kan du sikkert finne ut ved å lete litt på www.esato.com eller andre Sony-Ericsson forum.

Lykke til :)

Hehe... Takk for tipset! Men hvor skal jeg skrive inn >*<<*<* ??

*Flau*

Hehe... :oops:

Lenke til kommentar

min feil..

< er venstre med meny tast og > er høyre

* er stjerne

Sånn hvis du står i vanlig skjermen der du kan se Netcom eller telenor og skriver samme regla som jeg nevnte ovenfor så skal du kunne se det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...