Rubenius Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Teknisk sett kan man nok kalle Manowar Power Metal, men jeg ville ikke si at bandet oppfyller mine kriterier for sjangerens stereotype. Men at bandet er ostete, er det ingen tvil om! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Teknisk sett kan man nok kalle Manowar Power Metal, men jeg ville ikke si at bandet oppfyller mine kriterier for sjangerens stereotype. Men at bandet er ostete, er det ingen tvil om! Agreed. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er veldig mye power-metal jeg ikke liker, men noen av favorittbandene mine er powermetal-band. Det er Lost Horizon, Gamma Ray og Helloween(Kiske- og Kai-eraen) som gjelder. Er spesielt vokalistene (Daniel Heiman, Kai Hansen og Michael Kiske) som jeg liker best. Lost Horizon hadde et veldig stereotypisk image, men synes like vel at det skiller seg fra de populære powermetalbandene. Har gått mer i retningen av jazz, funk og denslags nå, men henter fram go'sangene en gang i blandt, og de skuffer ikke. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 sjangeren kan virke litt teit på avstand, men det er fremdeles bra musikk. for meg blir vel Kamelot den beste power metal gruppa jeg vet om... herlig musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå