zonoX Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 eTV og scenen blir neppe noe problem. Det blir garantert masse moro. eTV og Event skal jo jobbe veldig tett sammen. eTV skal filme, og Event skal legge til rette slik at filmingen går greit. Hvilket minner meg på at jeg må holde meg unna scenen... kamera er farlig... 8884501[/snapback] ta det med ro espen.. vi kommer til deg.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Ser for meg at vi kler på Espen i noen skikkelig moteriktige kvinneklær, sender han nedover catwalken og filmer. Den scenen der blir helt fantastisk Gleder meg veldig til å se folk flokke seg rundt catwalken. For det er mulig å stå på begge sider av den? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg har fått muntlig løfte av Espen om at han skal stille i sånn lekker grønn sak (grønnsak?) som Borat bruker. Så eTV, vær forberedt! :!: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hvilket minner meg på at jeg må holde meg unna scenen... kamera er farlig... 8884501[/snapback] alkohol og kamera er farlig, bare kamera går som regel fint! OT: må si at det nesten er sånn jeg vurdere å ta ferie for å være med på dette her! Digg scene! Får dere mira til å synge? EDIT: Er ikke så flink på jente navn jeg gitt Endret 19. juni 2007 av bIsk0p Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Den scenen er nesten i overkant drøy for et såkalt "LAN" Blir spennende å se hva som skjer på den ja, gir mange muligheter for heftige show. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg gleder meg så uendelig mye til å bygge den scenen. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 er vallhall der metallicakonserten var? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Ja. 9177226[/snapback] Nei, det er rett ved siden av. Metallica-konserten var pà Valle Hovin. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. september 2007 Rapporter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Appropos Scene og sånn.. Jeg har en kompis (Bjørnar Andersen) som skal være med, og han har bursdag den 2. eller 3. Det hadde jo vært sinnsykt kult å ropt han opp på scenen og fått alle til å synge bursdagssangen for han, samt andre som har bursdag evt. en av dagene:) Endret 13. september 2007 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Tusen takk til alle dere som liker resultatet av arbeidet vi i Event har drevet med siden vi rigget ned i fjor Det blir utrolig spennende for oss å få være med på dette igjen, og jeg ser fram til å se hvordan dere liker sceneshowene vi har stelt i stand. Det er det samme crewet som var på HW-LAN i fjor, men vi har også tatt inn noen mennesker til, som vi håper kan være med på å bidra til en enda bedre avvikling av scenetid. Det er mye som kommer til å skje på scenen, og vi håper ting faller i smak denne gangen også. Som ryktene sier, skal det selvfølgelig være wrestlingshow, men i tillegg får vi i år med kanskje verdens sterkeste menn. Vi skal også ha konserter, og kanskje får noen deltakere føle på hvordan det er å være rockestjerne? Igjen, takk for at dere setter pris på arbeidet vi legger i dette arrangementet! Med de beste hilsner Jørgen Vigdal Ansvarlig sjef, Event. PS: Lydriggen vi kjører i år er den samme som ble brukt på TG07. Forøvrig er Valhall noe mindre enn Vikingsskipet. Vi håper også på å få fram noen spennende lysshow. Mer røper vi ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg