Gå til innhold

The Experience: Scenen er på plass


Nilsen

Anbefalte innlegg

eTV og scenen blir neppe noe problem. Det blir garantert masse moro. eTV og Event skal jo jobbe veldig tett sammen. eTV skal filme, og Event skal legge til rette slik at filmingen går greit.

 

Hvilket minner meg på at jeg må holde meg unna scenen... kamera er farlig...  :whistle:

8884501[/snapback]

 

 

ta det med ro espen.. vi kommer til deg.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser for meg at vi kler på Espen i noen skikkelig moteriktige kvinneklær, sender han nedover catwalken og filmer. :ph34r:

 

Den scenen der blir helt fantastisk :D Gleder meg veldig til å se folk flokke seg rundt catwalken. For det er mulig å stå på begge sider av den?

Lenke til kommentar
Hvilket minner meg på at jeg må holde meg unna scenen... kamera er farlig...  :whistle:

8884501[/snapback]

 

alkohol og kamera er farlig, bare kamera går som regel fint!

 

 

OT: må si at det nesten er sånn jeg vurdere å ta ferie for å være med på dette her! :) Digg scene! Får dere mira til å synge? :D

 

EDIT: Er ikke så flink på jente navn jeg gitt :blush:

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-127711

Appropos Scene og sånn.. Jeg har en kompis (Bjørnar Andersen) som skal være med, og han har bursdag den 2. eller 3. Det hadde jo vært sinnsykt kult å ropt han opp på scenen og fått alle til å synge bursdagssangen for han, samt andre som har bursdag evt. en av dagene:) :w00t:

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Tusen takk til alle dere som liker resultatet av arbeidet vi i Event har drevet med siden vi rigget ned i fjor :)

 

Det blir utrolig spennende for oss å få være med på dette igjen, og jeg ser fram til å se hvordan dere liker sceneshowene vi har stelt i stand.

 

Det er det samme crewet som var på HW-LAN i fjor, men vi har også tatt inn noen mennesker til, som vi håper kan være med på å bidra til en enda bedre avvikling av scenetid.

 

Det er mye som kommer til å skje på scenen, og vi håper ting faller i smak denne gangen også. Som ryktene sier, skal det selvfølgelig være wrestlingshow, men i tillegg får vi i år med kanskje verdens sterkeste menn. Vi skal også ha konserter, og kanskje får noen deltakere føle på hvordan det er å være rockestjerne?

 

Igjen, takk for at dere setter pris på arbeidet vi legger i dette arrangementet!

 

Med de beste hilsner

 

Jørgen Vigdal

Ansvarlig sjef, Event.

 

PS: Lydriggen vi kjører i år er den samme som ble brukt på TG07. Forøvrig er Valhall noe mindre enn Vikingsskipet. Vi håper også på å få fram noen spennende lysshow. Mer røper vi ikke :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...