Gå til innhold

Panasonic TH-37PX70 på tilbud, slå til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja eg og vurderer å slå til på denne, men er usikker på om den vil fungere godt ved fremvisning av film/serier fra pc.. :hmm:

Edit: Det er ikke bare 37 tommeren som er på tilbud. Ser ut som om 42 tommeren koster 9995,- kr. 1000 kr mer enn 37 tommeren.

Endret av InitialC

Er den 42 tommeren hd klar 720p ?

Utrolig billig da... er den minst like bra på film kvalitet som 42pv60 ?

og i tillegg støtter apparatet 1080P som er den beste HDTV-oppløsningen som er tilgjengelig fra HD DVD, Blu-Ray, XBOX360 og Playstation 3.

kan man kjøre 1080p på den også ?

Endret av RockyIII

Ble meget nysgjerrig på den, siden jeg bygger opp hjemmkinoannlegg og vil ha det beste til film. Men så er det den innbrenningsfaren som gnager i bakhuet og spørsmålet om LCD har blitt like gode.. Skal sjekke samsung M86 på hifiklubben idag tenker jeg.. hvis det er mulig.

Skulle prøve å kjøpe panasonicen nå, for å bare sjekke....

Vi kan desverre ikke levere til din adresse

Vår transportpartner kan desverre ikke levere dette produktet til ditt postnummer. Varer over 35 kg leveres kun ut i områdene rundt våre butikker. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 815 58 800 eller e-post [email protected]

Produktet er ikke lagt i handlevognen

bor i skien (er ikke langt unna) og tven veier bare 34 kg og ikke over 35kg. hmmm ?

Hmm. Er vel slik at tv'er generellt blir kjørt med budbil enn levert via posten. Derfor får man opp den meldingen.

Hvor er din nærmeste lefdal da?

EDIT: Veier tven MED eske under 35 kilo kan du ringe lefdals kundeservice og få de til å ordne servicepakke eller noe slikt på den :).

Endret av Alastor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...