riptomato Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Jeg har telenor kabelmodem en vanlig skitHUB kjøpt på biltema. To PC med et nettverkskort i hver. Jeg vil dele internett på de to maskinene ved å koble modemet rett i hub(uplink) sammen med PCene. Jeg har prøvd sygate men d funka ikke og jeg aner ikke hvorfor. Trenger noe spesielt software? Går d an i hele tatt? Må jeg virkelig kjøpe et nettverkskort til? Router er dyrt! hjelp! Host med win2k og client med XP. -------------------------------- Øyvind Lenke til kommentar
Milla Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Les svaret som "lurerpaa" skrev i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=7823&forum=61 Lenke til kommentar
riptomato Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 takk det var det jeg trengte å vite hmmm hvordan deleterv man denne greia X| Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 du tar på rediger,men jeg tror ikke det er så farlig om det står her.....den forsvinner jo etterhvert allikevell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå