Gå til innhold

Finne navn pa hovedkort?

Audipwr

Anbefalte innlegg

Hei

Hvor i windows kan jeg sjekke eksakt hvilke datakomponenter jeg har, altsA hvilket hovedkort jeg har? Og btw har installert engelsk windows, hvordan faar jeg med AE Q og A i alfabetet, hvis dere skjQnner!? :)

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå inn på min datamaskin og høyre klikk...

8877287[/snapback]

Noen som har en litt bedre versjon A gjOre det pA?? :)

8877295[/snapback]

Det er den letteste.....Eller min datamaskin, hardware, device manager og der ser du alt...

Endret av Narkan
Lenke til kommentar

For norsk språk:

Start->Kontrollpanel->Innstillinger for region og språk->språk->detaljer->legg til->Språk:Norsk, Tastaturoppsett: Norsk

Eller gå samme plassen og slå på språklinja og velg språk der.

Du kan også sette norsk tastatur som standard samme plassen.

Lenke til kommentar
For norsk språk:

Start->Kontrollpanel->Innstillinger for region og språk->språk->detaljer->legg til->Språk:Norsk, Tastaturoppsett: Norsk

8879151[/snapback]

Bortsett fra at denne personen ikke har norsk windows, som du refererer til .....

:ph34r:

Lenke til kommentar
For norsk språk:

8879151[/snapback]

Bortsett fra at denne personen ikke har norsk windows, som du refererer til ..... :ph34r:

8879175[/snapback]

Jeg har bare Norsk her så jeg gadd ikke prøve meg på en oversettelse som kanskje blir feil. Men fremgangsmåten er i hvert fall den samme.

Lenke til kommentar

Jeg tror han mente at da har man ikke norsk tastaturoppsett. Det har ihvertfall ikke jeg pa min franske CP installasjon, jeg gav ogsa opp a finne ett, sa jeg laerte meg a bruke engelsk. Det ble sa enkelt a scripte med, at jeg gadd ikke ga tilbake til norsk tastaturoppsett igjen nar jeg gikk til linux.

Til alles ergelse. :p

Lenke til kommentar

Ok nå er jeg med vettu! Har mekka alt og funnet ut hvilket hovedkort jeg har. Men nå har det kommet en ny side av saken. :hrm: Jeg finner ikke driver-CD'n til hovedkortet. Kan noen gi meg link til driverne, evt. driveren, jeg trenger til hovedkortet?

Hovedkortet heter; MSI 915P Neo2 Platinum.

Lenke til kommentar

Alle fem driverne skal lastes ned og innstalleres. Jeg ville startet med driveren for brikkesettet ICH6. Ellers tror jeg det er hipp som happ hvilken rekkefølge du velger.

Bios trenger du ikke hvis du ikke har problemer med PCen. Sjekk gjerne versjonsloggen for å se om det er noen oppdateringer som angår deg.

Av programmer kan du velge hva du vil ha inn på maskina. Jeg bruker å styre unna mest mulig men lar meg ofte friste til å installere ett eller to av de.

Manualen kan du laste ned om du føler behov osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...