Grievdus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hei noen som har noen gode ww2 strategi spill hvor jeg kan velge hvem side jeg vill være på? alltså om jeg vill være tyskere,russere, amerikanere osv ? takker for svar Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 tenkte på et litt nyere spill. men takk Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vel. Company of Heroes (med expansion - snart) f. eks er jo rått. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vel. Company of Heroes (med expansion - snart) f. eks er jo rått. 8877799[/snapback] kan du velge side der på campain? Lenke til kommentar
karlmarx Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 viss du er ute etter ordentlig strategi fra andre verdenskrig vil jeg sterkt anbefale å ta en titt på Hearts og Iron 2: Doomsday. litt vanskelig å sette seg inn i men tilbyr flere hundre timer med gameplay. ingen scenarioer utspiller seg likedan, alltid en ny tvist. og du kan selv velge hvilket land du vil være, du kan velge mellom alle land som eksisterte under den tiden. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Company er et konge ww2 strategi spill! kanskje litt dumt at man ikke kan være tyskerne på campain, men men... kommer jo expansion pack til høsten da, verdt å skaffe seg altså! vil være tyskerne? så har du Blitz Krieg... Lenke til kommentar
nosync Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Company of Heroes er utentvil det beste du kan få når det gjelder WW2 spill. Den er helt fantastisk! Løp og kjøp, du vil ikke angre! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Blitzkrieg 1 og 2, bra skit Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Rush for Berlin er nok det beste WW2 RTS'et tilgjengelig. Får spille som Sovjet, USA, Frankrike (tror jeg), samt tyskere Endret 17. juni 2007 av Shifty Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 tusen takk for alle svar! skal se videre på Rush for Berlin og Company of Heroes Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 CoH er et utrolig godt spill, MEN, det er ikke helt min thang å kunne bygge bygninger osv i ett WW2-spill. I Rush for Berlin kan man ta over fabrikker osv og få inn fler folk og kjøretøy. Synes ikke at bygging av bygninger har noe å gjøre i ett WW2 RTS Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 CoH er et utrolig godt spill, MEN, det er ikke helt min thang å kunne bygge bygninger osv i ett WW2-spill. I Rush for Berlin kan man ta over fabrikker osv og få inn fler folk og kjøretøy. Synes ikke at bygging av bygninger har noe å gjøre i ett WW2 RTS 8879911[/snapback] bygging av bygninger og tropper, kjøretøy osv har vært ingridienser i RTS sjangeren siden den spede begynnelse av sjangeren.. Company Of Heroes er utvilsomt det beste RTS som er laget for min del.. og siden jeg først sitter her og mimrer: Dune 2.. (men det er jo ikke ww2, hehe) Lenke til kommentar
Janster Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 www.Battlefront.com har Combat Mission 2 , som dreier seg 100% om kjøping av enheter og slossing. 0 basebygging. Men duger best mot en venn eller online. Jan Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hva med Sudden Strike 1 og 2? Red Alert er jo en klassiker, og et til, ehm... Battle of Bulg eller Brigde etteellerannet! Du plasserer ut soldater etc... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 finnes 2 nye spill. 1.: Theatre of war 2.: Commander – Europe at War <- EXTREMT store maps 10KM*10KM eller noe Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Begge spillene så tøffe ut men fant ingen av de på nettet, ser ikke ut som noen butikker har de inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå