DJ_Dark Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The White Warm-up to The World’s Leading Dance Event @ Club PI Friday, June 29th 2007 Ground Floor, 1etg Room 1 - Uplifting trance Room 2 - Happy house Starts 21.00 and ends 03.00 ID - 18 years CC - 100NOK Color Events create good life Every color counts Come and bring these dj talents to life DJ Governor / Ørjan Nilsen (NO) 24-åring fra Kirkenes som er har fått support av verdens største DJs: Paul Van Dyk, Tiësto, Armin Van Buuren og har flere utgivelser på noen av verdens største plateselskap. Blant noen av suksess utgivelsene kan ”Orjan - Arctic Globe” nevnes, som havnet rett på førsteplass på Dutch Dance Chart og sendte selveste DJ Tiësto ned på andre plass! CeeKay A.K.A Chris F (NO) Han er fra Kristiansand og 22 år, og en drivende dyktig trance-dj. Han spiller på sitt eget radioshow hver fredag live @ AvenCee FM og har spillt på konseptet Club Nuclear. CeeKays radioshow kan høres hver fredag kl 21:00. Programmet er ett must for den som liker elektronisk dansemusikk og clubliv. Under CeeKays berømte 2-timers AvanCee MIX spilles noen av de nyeste releasene innen sjangeren. Av og til inviteres det til Live Sessions der CeeKay inviterer DJ's i studio.Her garanteres vinyllyd og pumpende energi. Freeloop (NO, Destination Trance) Freeloop er en ekte tranceaddict som leverer drivende melodiøs trance slik man kjenner igjen fra slutten av 90-tallet. Han har før spilt på TigerTiger i Tønsberg, samt vært arrangør av konseptet Destination Trance. Hans store inspirasjon og forbilde er den anerkjente DJ'en og produsenten Ferry Corsten. NeoV & Tony Endre (NO) NeoV Mannen bak konseptet Strictly. Var resident på Behave@exit, og tidligere resident på timedrops og sikamikanico. Har og fra tid til annen vært og finne bak spillere på potta, lotus club, Masqueraden, pwp, og div. utesteder utenom oslo. Tony Endre Tony Endrè er resident på Strictly sammens med Neo V. Han er kjent fra Cirka Loka, Pirates on deck's, Cold Comfort, Serum Allstars, Superintendo m Cave & Strictly live på radio skranglebass, og han har gjestet Torsdagsklubben flere ganger. Andrey Himself (NO) Norsk DJ, 21 år og fra Tønsberg, som har holdt på med dette i ca 3 år. Han har spilt på Under The Sun, Keep It Tidy 2007,Sensation North, og spilt med DJs som Sander Van Doorn, Laidback Luke, Yves Dereuter, Signum, 4 Strings, Jesselyn, Dan, Kris O`Neill DJ Mario (NO) DJ Mario elsker elektronisk musikk fra alle sjangere, og derfor er det naturlig for han å snurre plater. DJ Marios interesse for elektronisk musikk strekker seg mange år tilbake, og han har drevet med platesnurring på fester mange år nå. Du hører DJ Mario spille alt fra deep house til electrohouse til techno. Han liker å variere stiler og tilpasse settene sine til publikum. Når lytterne ikke er bare hardbarka klubbere, letter han stemningen med lette houselåter med vokal. Men ønsker folk hardere beats, drar han selvfølgelig fram det også. Immaculate (NO) Immaculate er en nyfødt DJ-stjerne som spiller house i ypperste klasse og vil levere den essensielle oppvarmingen til houserommet. Hans største forbilde er Dave Seaman, men i kveld klasker han til med funky og deilige rytmer som får danseføttene til å svinge fra første beat. Endret 16. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Drit stygg flyer i alle fall. Virker som et kult konsept. Skulle gjerne sett Freeloop og Ørjan. EDIT: Hvor er Kimito? Endret 16. juni 2007 av E-wok Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Regner med Kimito har mye å gjøre. Dessuten spiller han på Bang! som er neste lørdag. Og hvorfor synes du flyeren var så stygg? Freeloop er god kompis av meg, som står bak hele greia sammen med 2 andre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 3 dager igjen!! Kom kom kom!! Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 I morgen folkens. Nå har vi rigget alt og dekor på plass. Dette blir jævlig fett :o) Møteplikt for alle over 18 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 21.00 BE THERE! Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 huff, var for lite folk til at det ble no moro, så jeg sa takk for meg tidlig på kvelden. Fikk bare med meg Freeloop (som var jævlig bra) og Immaculate (som virkelig kan komme seg steder, men fortsatt har litt igjenn og gå) håper det ble mer liv ut over kvelden for de som ble igjen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 huff, var for lite folk til at det ble no moro, så jeg sa takk for meg tidlig på kvelden. Fikk bare med meg Freeloop (som var jævlig bra) og Immaculate (som virkelig kan komme seg steder, men fortsatt har litt igjenn og gå) håper det ble mer liv ut over kvelden for de som ble igjen! 8972997[/snapback] Du dreit deg ut ved å dra tidlig vet du? Det er da kjent at i Norge kommer ikke folk ut før 1-2 tiden, som det skjedde igjen i går. CeeKay leverte så det grein, og det gjorde Ørjan og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå