Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nesten kikke litt rundt og se hvem som har de beste spesifikasjonene til en god pris...

Dette forandrer seg hele tiden og tilbudene er forskjellige.. Men uansett lønner det seg å bygge pc'n selv.. Men jeg kan vel anbefalle Komplett, PsData og databutikken..

Lenke til kommentar
Advarer deg: Ikke kjøp pakke PC!

1. Man mister garantien når man tenker på å åpne kabinettet

2. Dyrt i forhold til hva du egentli får

3. Kan man ikke data blir man nesten garantert lurt

Bygg selv!

Pkt 3 er litt selvmotsigende. Dersom han ikke kan data har han vel heller ikke noe forutsetning til å bygge selv? I disse dager er det vel ganske mange som kan, så det er vel i praksis bare å banke på nabodøra. Når det er sagt likte jeg tilbudet fra Dell, liker designet på maskinene deres og specsene er bra. Litt mer Ram og større HD er det bortimot en perfekt maskin :)

Lenke til kommentar
hei...  

ser at mange nettbutikker har gode tilbud på pakkepc'er som de setter sammen for deg...

kan noen fortelle meg hvor de har den beste pakkepc'en til en god pris.?.

Hva skal pc'en brukest til?

Er det du som trenger nye komponenter og skal kjøpe ny pc til din mamma?

Eller ser du etter en tekst-behandler pc som skal brukes kun til det?

Litt mere info og det er litt lettere.

Lenke til kommentar

Styr unna pakkepc`er...ville da heller fått hjelp av noen md peiling til å sette sammen en pc som faktisk har potensiale!

Jeg gikk på smelen med å kjøpe fredigpc fra multicom...så nå sitter jeg her med ganske jalla komponenter, som (må) byttes ut fortløpende! :oops:

Lenke til kommentar
Advarer deg: Ikke kjøp pakke PC!

1. Man mister garantien når man tenker på å åpne kabinettet

2. Dyrt i forhold til hva du egentli får

3. Kan man ikke data blir man nesten garantert lurt

Bygg selv!

Du mister nok garantien, men forbrukerkjøpsloven gjelder fortsatt så lenge du ikke med vilje ødeleger komponeter, overklokker eller lignende, men ellers så er jeg enig i at det ikke lønner seg å kjøpe pakke pc. Bygg selv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...