abarhaugen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hei... ser at mange nettbutikker har gode tilbud på pakkepc'er som de setter sammen for deg... kan noen fortelle meg hvor de har den beste pakkepc'en til en god pris.?. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du må nesten kikke litt rundt og se hvem som har de beste spesifikasjonene til en god pris... Dette forandrer seg hele tiden og tilbudene er forskjellige.. Men uansett lønner det seg å bygge pc'n selv.. Men jeg kan vel anbefalle Komplett, PsData og databutikken.. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Advarer deg: Ikke kjøp pakke PC! 1. Man mister garantien når man tenker på å åpne kabinettet 2. Dyrt i forhold til hva du egentli får 3. Kan man ikke data blir man nesten garantert lurt Bygg selv! Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Sjekk denne! http://www.dinside.no/php/art.php?id=18994 Lenke til kommentar
kindings Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Advarer deg: Ikke kjøp pakke PC! 1. Man mister garantien når man tenker på å åpne kabinettet 2. Dyrt i forhold til hva du egentli får 3. Kan man ikke data blir man nesten garantert lurt Bygg selv! Pkt 3 er litt selvmotsigende. Dersom han ikke kan data har han vel heller ikke noe forutsetning til å bygge selv? I disse dager er det vel ganske mange som kan, så det er vel i praksis bare å banke på nabodøra. Når det er sagt likte jeg tilbudet fra Dell, liker designet på maskinene deres og specsene er bra. Litt mer Ram og større HD er det bortimot en perfekt maskin Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hei... ser at mange nettbutikker har gode tilbud på pakkepc'er som de setter sammen for deg... kan noen fortelle meg hvor de har den beste pakkepc'en til en god pris.?. Hva skal pc'en brukest til? Er det du som trenger nye komponenter og skal kjøpe ny pc til din mamma? Eller ser du etter en tekst-behandler pc som skal brukes kun til det? Litt mere info og det er litt lettere. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Styr unna pakkepc`er...ville da heller fått hjelp av noen md peiling til å sette sammen en pc som faktisk har potensiale! Jeg gikk på smelen med å kjøpe fredigpc fra multicom...så nå sitter jeg her med ganske jalla komponenter, som (må) byttes ut fortløpende! :oops: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Advarer deg: Ikke kjøp pakke PC! 1. Man mister garantien når man tenker på å åpne kabinettet 2. Dyrt i forhold til hva du egentli får 3. Kan man ikke data blir man nesten garantert lurt Bygg selv! Du mister nok garantien, men forbrukerkjøpsloven gjelder fortsatt så lenge du ikke med vilje ødeleger komponeter, overklokker eller lignende, men ellers så er jeg enig i at det ikke lønner seg å kjøpe pakke pc. Bygg selv! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 det å bytte selv er ikke vanneskelig. Lenke til kommentar
M|cRoMaN Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ville bare si at jeg nettopp kjøpte meg DEll maskin. beltalte vel rundt 11.000 for min.. masse gode spesifikasjoner, ser litt nedenfor. må si jeg er meeget godt fornøgd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå