Kimelimm Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hei! Finnes det noen sider der det er poker spilling med andre over internett bare med lekepenger? så man ikke må registrere seg med kredittkort etc? Takker for svar! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 freerolls tenker du på? iav: Pokerstars, må laste ned da programmet.. men ellers så kan du spille på triplejack.com der spiller du på internett uten å måtte laste ned noe. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Takk ska prøve Freerolls, halvbroren min nevte "freeblabla" og det er freerolls når jeg hørte det takk! Lenke til kommentar
Warz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Jeg anbefaler deg å prøve sider som har gode freerolls, på denne måten kan du tjene penger helt gratis. Etter min menig er det ikke morro å spille på internett uten å tjene noe Hvilke sider? Akkuratt nå er expekt.com den eneste jeg kommer på, men det er mange andre gode også Warz Endret 17. juni 2007 av Warz Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Spiller Party Poker atm veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå