Bozzeye Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Når eg sett ein cd/dvd i dvd-brennaren min, kjem ikkje autorunnen opp som den alltid før har gjort. Treng eg eit program for å kjøre autorunnen? Etter eg har satt i ein cd/dvd og autorun ikkje kjem opp, dobbelt klikkar eg på stasjonen i Min Datamaskin. Det som kjem opp er ei liste der det står: "Choose program to open with" elns. Eg opna det i Opera og då viste alle mappene og alle filer på stasjonen/cden/dvden. Det går greit å gjere sånn, men kan bli slitsamt å gjere det kvar gong. Nokon som har forslag til kva eg kan gjere? Skal sjekke kva program bror min opnar filer i, kanskje eg blir klokare av det. Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Gå inn på Min datamaskin høyreklikk på stasjonen og velg egenskaper og deretter autokjør Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Det står ikkje autorun/autokjør når eg høgreklikkar. Det gjorde det igår. Men må stikke no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå