Keldon Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hva er skillet mellom å være forelsket og å elske noen? Jeg stusset litt over dette en dag. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Forelsket er vel at du har følelser for en person, og du er bare glad i personen (som oftest) Da får du sånne kriblende følelser i magen og tenker på personen hele tiden. Og når personen du er forelsket i er i ditt nærvær føler du deg annerledes og gjør ting du ikke ville ha gjort hvis personen ikke var der. Å elske noen vil jeg si er nesten som en forelskelse, bare at følelsene dine blir vist tilbake til deg. Og da blir det på en måte en annen forelskelse, for da vet du at personen er forelsket i deg, og du føler på en måte noe nytt. Når du elsker noen, er du på en måte trofast og gjør alt for han/hun .. Litt vanskelig å forklare.. Endret 16. juni 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Azehead Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg skrev noe om dette i posten under: "Å elske noen". Les hvis du vil Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Vel ble kanskje en noe fattig forklaring på å elske noen. Det må være mer i å elske noen enn å ha følelsen av at forelskelsen blir gjengjeldt. Men jeg kan trygt si at jeg aldri har vært forelsket iallefall. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg tror det å elske noen kommer senere enn forelskelse. Man er ofte kjempenyforelska i starten, men da kjenner man som oftes ikke kjæresten sin 100%. Når man er sammen lenge, viser alle sidene til hverandre (gode og dårlige)og fortsatt holder sammen, så elsker man kanskje hverandre. Vaskelig å definere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå